آمادگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری نذورات قربانی
۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲:۳۲
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد آمادگی دارد تا نذورات قربانی نیکوکاران هم استانی را جهت توزیع بین نیازمندان جمع آوری کند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تبریک عید سعید قربان، گفت: کمیته امداد براساس برنامه های هر ساله خود سعی دارد تا نذورات قربانی مردم نیکوکار هم استانی را جمع آوری و بین نیازمندان توزیع کند.

وی با اشاره به این که بخش زیادی از خدمات رسانی کمیته امداد به نیازمند با مشارکت های مردمی به دست می آید گفت: ۹۰ پایگاه ثابت و سیار از جمله ادارات کمیته امداد در سراسر استان، مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد و پایگاههای بسیج آماده جمع آوری نذورات به خصوص قربانی های مردم در عید سعید قربان هستند.

مبشری تصریح کرد: علاوه بر این پایگاهها،خیران نیکوکار می توانند با شماره گیری کد #۰۷۴*۱*۸۸۷۷* یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۱ به نام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد و یا با ورود به سایت emdad.ir  نذورات قربانی خود را به نیازمندان کمیته امداد اهداء کنند.

وی ضمن دعوت از خیران نیکوکار برای مشارکت در پویش نذر قربانی، افزود: تلاش ما این است که نذورات مردمی براساس نیت فرد خیر، تحویل نیازمندان شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده در این شرایط کرونایی بتوانیم نیازمندان زیادی به واسطه این کار خیر بهره مند کنیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.