حرکتی جهاد گونه در مرکز بهداشت شهید رجایی تنگ سرخ بویر احمد
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مرکز بهداشت شهید رجایی تنگ سرخ همزمان با بقیه مراکز شروع واکسیناسیون عمومی در این مرکز با حرکتی جهاد گونه آغاز شده و هم چنان ادامه دارد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛محسن رنجبرمسئول واکسیناسیون مرکز بهداشت شهید رجایی تنگ سرخ افزود: هم زمان با سراسر کشور و به طبع ان دراستان کهگیلویه و بویر احمد کار واکسیناسیون عمومی در این مرکز اغاز شد که تا به امروز جمعیت بالای۴۰ سال واکسینه شده اند که در نوع خود در بین مراکز بی سابقه است.

وی همچنین افزود: ۵۴۸ نفر از کل جمعیت منطقه واکسن نوبت اول را دریافت کرده اند و تا چند روز آینده نوبت دوم شروع خواهد شد.

رنجبر اضافه کرد: افراد بالای ۷۵ سال منطقه  دوز واکسن را دریافت کرده اند که این افراد جمعیتی بالغ بر ۸۶ نفر را شامل می شوند

وی همچنین به سفیران سلامت که از افراد با سواد منطقه هستند در منطقه اشاره کرد و افزود:  با همکاری این سفیران که در تمامی روستاها و از اهالی همان روستاها هستند  مرکز بهداشت جهت همکاری با مرکز آمادگی کامل جهت کمک به هموطنان می باشد.

وی گفت: این مرکز حتی در روز جمعه آماده خدمت به مردم عزیز روستاهای تنگ سرخ و حومه خواهد بود

رنجبراز همو طنان خواست تا هم چنان با رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به سلامت خود و جامعه تا ریشه کن کردن این ویروس به یاری کادر درمان بشتابند لازم به ذکر است که سه نفر از کادر این مرکز کار واکسیناسیون منطقه را بدون خستگی و به صورت مداوم انجام میدهند

وی هم چنان خاطر نشان کرد: علاوه بر روستاهای تحت پوشش کار واکسیناسیون جمعیت عشایری منطقه که بالغ بر ۷۱ نفر می باشند۲۳ نفر تنها واکسینه شدند.

به گزارش  پیوارنیوز؛منطقه تنگ سرخ در ۴۵ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد می باشد.

‌ گفتنی است ریاست مرکز بهداشت شهید رجایی تنگ سرخ را دکتر اریوبرزن طاهری عهده دار می‌باشد که جا دارد از همین جا از تلاشهای وی در منطقه تشکر و قدر دانی نماییم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.