پیام تسلیت رئیس آموزش و پرورش عشایرکهگیلویه وبویراحمد درپی درگذشت مادر مکرمه شهیدان والامقام «علی صفدر ویارمحمد افروز»
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۲۶
رئیس آموزش و پرورش عشایرکهگیلوبه وبویراحمد درپی درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم «گلی آبزیره» مادر مکرمه شهیدان والامقام «علی صفدر ویارمحمد افروز» پیام تسلیتی صادرکرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ متن پیام تسلیت حاج. مختار اندرخور رئیس آموزش و پرورش عشایر استان به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گران قدر افروز
سلام علیکم
درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم «گلی آبزیره» مادر مکرمه شهیدان والامقام «علی صفدر ویارمحمد افروز» که فرزندان عزیز خویش را در راه پاسداشت آرمان ها و ارزش های والای الهی و تداوم راه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هدیه کردند، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گران‌قدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.
مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند و به‌یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم.
امید آن‌که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

مختار اندر خور
رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.