۱۸ نفر از زندانیان زندان مرکزی یاسوج با اعطا مرخصی پایان حبس از زندان آزادشدند
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
در حاشیه عزاداری سید الشهداء و با حضور مراجع ارشد قضایی صورت گرفت: مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان مرکزی استان،معاونین و هیئت همراه، مدیرکل و مسئولین زندانهای استان در زندان مرکزی یاسوج برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ
در این مراسم منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیلوو بویراحمدبا تقدیر از تعامل و حمایت همه جانبه رئیس کل و مراجع قضایی استان تصریح کرد: حمایت و مساعدت خوب و مؤثر همکاران ما در دادگستری و دادسراهای عمومی و انقلاب استان باعث شده است که در توصیه مسؤلین ارشد قوه قضائیه مبنی بر ساماندهی زندانیان تحت قرار، در زندان های استان فقط ۱۶ درصد زندانی تحت قرار بوده که این زندانیان نیز پرونده های سنگین دارند لذا این آمار نسبت به سطح کشور بسیار خوب و مطلوب است.

وی با بیان اینکه تعامل خوب مراجع قضایی باعث شده است تا زندانیان استان از تأسیسات حقوقی بهره وافی و کافی را ببرند افزود: در پنج ماهه اخیر ۱۱۰۰ نفر مرخصی روزانه و ۲۹۲ نفر نیز به مرخصی پایان حبس اعزام شده اند.

وی افزود: با زیر ساخت خوب و مطلوبی که فراهم شده است امسال ۱۱۶۱ نفر از دادرسی الکترونیکی استفاده نموده که این هم در موضوع رعایت حقوق شهروندی و هم در صرف هزینه بسیار مؤثر بوده است.

بیژنی در ادامه خطاب به زندانیان خاطر نشان کرد: تمام تلاش و همت دستگاه قضایی و نهاد های حمایتی کمک به زندانیان است لذا می طلبد که شما با توسل به ائمه معصومین علی الخصوص حضرت مام حسین علیه السلام در بازسازگار خود برای بازگشتی آبرومندانه تلاش نمائید.

شایان ذکر آنکه در پایان این مراسم و پس از سخنرانی و روضه خوانی که با سینه زنی زندانیان و مسؤلین قضایی همراه بود ۱۸ نفر از زندانیان که از ارفاقات مرخصی پایان حبس استفاده نمودند از زندان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

 
 
 
 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.