آغاز رسمی فعالیت های شورای پروژه مهر در آموزش و پرورش/کهگیلویه وبویراحمد در راستای پروژه مهر۹۹ رتبه برتر کشوری راکسب کرد
۰۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۳۰
باتشکیل اولین جلسه ستاد پروژه مهر ، فعالیت کارگروه های شش گانه این ستاد برای شروع سال¬تحصیلی (1401-1400) به طور رسمی آغاز شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ اولین جلسه پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۰برگزار گردید.م

دیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمدگفت: پروژه مهر بسیار مهم می‌باشد ، در سال تحصیلی جدید شیوه‌نامه پروژه مهر تغییراتی را نسبت به سالهای قبل داشته و باید تلاش کرد که تمام برنامه‌های سال تحصیلی در کارگروه‌های پروژه مهر بررسی و برنامه ریزی شود.


رئیس ستاد پروژه مهر با اشاره به نقش بالای تصمیمات این شورا در آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در وضعیت کرونایی ، اظهار داشت: تشکیل جلسات شورا باید بطور مستمر و هر دو هفته یکبار صورت گیرد و در هر جلسه یکی از کارگروه های مربوطه به ارائه گزارش عملکرد خود بپردازد.


کورش دلشاد افزود: با توجه به تغییرات ۶کارگروه در پروژه مهر وجود دارد که هر کارگروه زیر مجموعه‌های را در بر دارد که جلسات کارگروها به طور مستمر برگزار گردد و گزارشات هر کارگروه در جلسات مختلف باید ارائه گردد و تمامی مستندات و کارهای انجام گرفته در سیستم مربوطه بارگزاری گردد.

دلشاد ابراز داشت: با توجه با آموزش مجازی که به احتمال قوی در سال تحصیلی جدید وجود دارد هر کارگروه آموزش مجازی را در هر مقطع جداگانه در نظر داشته باشند و برنامه ریزی لازم را در این خصوص داشته باشند تا در ادامه با مشکل مواجه نشویم و تمامی بازدیدهای میدانی و مجازی در سیستم بارگزاری شود.
دبیر ستاد پروزه مهر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه جلسه گفت: با توجه به اینکه پروزه مهر فرایندی طولانی است باید اعضای ستاد با همراهی مدیران مدارس فعالیت های خود را که از اواسط سال تحصیلی جاری آغاز شده، با برنامه­ریزی ها و پیگیری های مداوم، ادامه داده تا شرایط لازم برای بازگشائی مطلوب مدارس در شرایط کرونایی برای سال­ تحصیلی آتی فراهم شود.
معاون آموزش متوسطه در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به تلاش ها و فعالیت های انجام شده در سال گذشته بیان کرد: دربخش ارزیابی عملکرد پروژه مهر در سال گذشته، آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد موفق شد جایگاه خود را دربین رتبه‌های برتر کشوری در بحث پروژه مهر مشاهده نمایدو همچنین ، در استان رتبه سوم را کسب نمودیم که براین اساس ازحمات فراوان همکاران ستادی و مدیران مدارس تقدیر و تشکر می گردد.
حمید لقمانی بیان داشت: باتوجه به تغییرات در دستورالعمل های ابلاغی در خصوص پروژه مهر در سال تحصیلی جدید اختیاراتی به استان‌ها داده شده و تاکید بر خلاقیت و نوآوری ها گردیده که کارگروه شش گانه و ۱۷ زیر گروه باید توجه ویژه داشته باشند که تمامی اقدامات کارگروها و زیر مجموعه آنها در سامانه مربوطه ثبت گردد .
لقمانی در ادامه ضمن تشریح اقدامات و برنامه‌های پروژه مهر گفت: ارزیابی از برنامه پروژه مهر استانها در سال آتی به صورت سیستمی بوده که متفاوت با سالهای قبل می‌باشد .
در پایان محسن بکران کارشناس مسئول آموزش متوسطه نماینده شورای معاونین و نماینده مدیر آموزش و پرورش به جهت پیگیری و نظارت در اجرایی نمودن برنامه های پروژه مهر سال تحصیلی جدید تعیین شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.