رقابت 10فیلم از حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره کرونای هند
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 10 فیلم از حوزه هنری استان به جشنواره فیلم کرونای حیدرآباد هند ارسال شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

 

به گزارش پیوارنیوز، شریف اسلامی با بیان این خبر گفت: با هماهنگی های انجام شده با سر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد هند، 10 عنوان فیلم کوتاه با موضوع کرونا به جشنواره بین المللی فلیم کوتاه کرونا کشور هندوستان ارسال شد.
اسلامی با اشاره به فیلمهای ارسالی به این جشنواره بیان داشت: فیلمهای کوتاه “خواهش” ،”اگر رعایت نکنیم”، “آخرین عید دیدنی”، “سیزده بدر”، “چرت و پرت”، “پاکبان ضد ویروس نیست”،”از جنگ تا کرونا”، “دومینو” ،”مدافع سلامت” و “بازی با مرگ” فیلمهای ارسالی به این جشنواره بودند.

وی افزود: این فیلم ها از تولیدات حوزه هنری استان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان هستند که طی سه ماه اخیر با هدف فرهنگسازی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در قالب فیلم کوتاه، انیمیشن و موشن گرافیک تولید شده اند.
وی بیان کرد: این مرکز در این مدت بیش از 18 فیلم کوتاه، در قالب داستانی، مستند، انیمیشن و موشن گرافی با موضوع کرونا و همچنین کمک مومنانه تولید کرده و در فضای مجازی اکران نموده است.
اسلامی اظهار داشت: دو فیلم کوتاه داستانی و دو انیمشن دو بعدی و سه بعدی نیز هم اکنون در این مرکز در حال تولید است که به زودی در فضای مجازی پخش خواهد شد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.