ایجاد ۱۶۸۱ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 1681 فرصت شغلی مستقیم برای مددجویان این نهاد ایجادشده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش بشارنیوز؛قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت با اشاره به اینکه   اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های این نهاد است، گفت: در این خصوص، کمیته امداد همواره با ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به آنان، جهت رساندن آن‌ها به خودکفایی و درنهایت خروج از گردونه حمایت تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۸۱ فرصت شغلی بااعتبار ۳۶ میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ایجادشده است، افزود:۱۴۴۱ مورد از فرصت‌های شغلی ایجادشده برای مددجویان در سال جاری از محل اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی بوده است.
مبشری با اشاره به اینکه کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای به‌کارگیری مددجویان و ایجاد اشتغال از این طریق برای آنان ازجمله فعالیت‌های کمیته امداد برای ایجاد اشتغال مددجویان است، گفت: در این خصوص از ۲۴۰ مورد از شغل‌های ایجادشده برای مددجویان در سال جاری از طریق کارفرمایان و مراکز یابی است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد درباره بسته‌های تشویقی قابل‌استفاده در اجرای برنامه کاریابی گفت: مؤسسات کاریابی و کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را  به‌کارگیرند مشمول دریافت بسته‌های تشویقی ازجمله پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و پرداخت تسهیلات کارفرمایی در مناطق شهری و روستایی هستند.
مبشری ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان و توانمندسازی آنان، ارتقاء عزت‌نفس و حفظ کرامت انسانی را از مهم‌ترین اهداف اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد عنوان و اظهار کرد: ارائه مشاوره شغلی در زمینه کسب موقعیت‌های شغلی مناسب به مددجویان، نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌ها، ارائه آموزش‌های تکمیلی در هنگام اجرای طرح، بازاریابی و فروش تولیدات طرح‌های خودکفایی به قیمت مناسب از خدمات دیگر این نهاد در خصوص خودکفایی و اشتغال‌زایی است.
وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل پایداری و موفقیت طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد نظارت این نهاد قبل، حین و بعد از دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی بر طرح‌های اجرایی است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.