اخذ بیست و یک سند مالکیت اماکن مذهبی شهرستان گچساران در پنج ماهه اول سال ۱۴۰۰
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۴۷
ابراهیم قاسمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گفت: بیست و یک سند مالکیت اماکن مذهبی شهرستان گچساران در پنج ماهه اول سال 1400 با همکاری اداره ثبت اسناد شهرستان گچساران اخذشد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ابراهیم قاسمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران در بازدید از بقعه متبرکه امامزاده جعفر علیه السلام گفت: بیست و یک سند مالکیت اماکن مذهبی شهرستان گچساران در پنج ماهه اول سال ۱۴۰۰ با همکاری اداره ثبت اسناد شهرستان گچساران اخذ گردید.

ابراهیم قاسمی گفت: یکی از وظایف مهم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران، سند دار کردن اماکن مذهبی‌ موقوفات شهرستان است که هرساله این اقدام در جهت حفظ و صیانت از اماکن مذهبی و موقوفات صورت می گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران با بیان اینکه باید مالکیت این مراکز مردمی و خیریه مشخص شود، تصریح کرد: رفع تعارضات و حفظ بیت المال و نیات واقفان ماموریت مهمی است که نباید مورد بی توجهی قرار گیرد و این اخذ سند به حل مشکلات از این قبیل کمک می‌کند.

قاسمی کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران در راستای شناسایی، احیاء و ساماندهی موقوفات و اماکن مذهبی از کلیه شهروندان که هر گونه اسناد وقفی شامل، وقف‌نامه، حبس‌نامه، وصیت‌نامه و هِبه‌نامه‌ای در اختیار دارند که دال بر وقفیت ملک یا املاکی دارد، دعوت به عمل می‌آید تا با تحویل اسناد مذکور به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران، در اجر معنوی این کار و صیانت از سنت نبوی وقف شریک باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.