بهار داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/از ریاست افشاریان بر کمیته داوران تا حضور ۳ نماینده در لیگ برتر ایران
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
امسال علاوه بر خداداد افشاریان در راس کمیته داوران فوتبال ایران، ۳ داور و کمک داور استان نیز در لیگ برتر فوتبال کشور حضور خواهند داشت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل سقوط، حذف و محو تیم‌های بزرگ و نامداری چون شهرداری یاسوج، زاگرس و نفت و گاز گچساران از لیگ‌های معتبر فوتبال کشور روزهای بدی را سپری می‌کند اما در کنار آن داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد همچنان زنده و پویا به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های سرآمد داوری فوتبال ایران محسوب می‌شود اکنون وضعیت داوری فوتبال استان به گونه‌ای است که دوره طلایی خود را سپری می‌کند از یک سو خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بر مسند ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران نشسته و کلیددار داوری فوتبال کشور است.

از سوی دیگر داوران استان در لیگ های معتبر فوتبال کشور حضور داشته و در فصل جاری لیگ برتر و لیگ‌های پایین‌تر قضاوت خواهد کرد.

امسال علاوه بر خداداد افشاریان در راس کمیته داوران فوتبال ایران، ۳ داور و کمک داور استان نیز در لیگ برتر فوتبال کشور حضور خواهند داشت.

روح الله شریفی به عنوان داور ملی و محمد راهی و حمیدرضا افشون دو کمک داور ملی در لیگ برتر قضاوت خواهند کرد.

علاوه بر این؛ داوران دیگر استان در لیگ دسته اول و دوم فوتبال حضور خواهند داشت و در کنار آنها نوذر رودنیل یکی از کارشناسان برجسته داوری فوتبال ایران در رسانه‌ها و مطبوعات به نقد داوری‌ها خواهد پرداخت.

اما در کلاس پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال ایران که همه داوران و کمک داوران شناخته شده کشور حضور داشتند و برخی از نامداران داوری فوتبال در تست‌های پیش از نمره قبولی نگرفتند سه داور استان موفق شدند که به راحتی و بدون دردسر تست‌ها را پشت سر بگذارند تا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر فوتبال کشور باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.