آزمون کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمدباحضور۷۳۲ داوطلب برگزارشد
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان دارای ۱۰۰ کارشناس فعال در ۱۷ رشته کارشناسی و تخصصی بوده و ۲۰ کارآموز نیز منتظر مراسم تحلیف خود هستند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ صبح روز پنج شنبه ۲۱مهر۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۰ آزمون کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ۲ حوزه دانشکده منابع طبیعی و کتابخانه مرکزی محمد بهمن بیگی دانشگاه سراسری استان با حضور ۷۳۲ داوطلب شرکت کننده که تعداد ۹۳ نفر خانم و تعداد ۶۳۹ نفر آن ها آقا بودبرگزارشد ودراین آزمون ۲۴ رشته تخصصی  به رقابت پرداختند.

طبق آمار اخذ شده بیشترین شرکت کننده آزمون کارشناسان استان مربوط به رشته راه و ساختمان و کمترین مربوط به رشته امور آب بود.

لازم به ذکر است این دومین آزمون مرکز کارشناسان رسمی دادگستری است که به صورت همزمان در سراسر کشور در استانها برگزار می شود  به طوری که قبل از این ، آزمون بصورت متمرکز در شهر تهران برگزار می شد که ادامه این روند و برگزاری آزمون در داخل استانها یک تحول بسیار خوب برای رفاه داوطلبین خواهد بود.

آزمون با رعایت کامل مسائل بهداشتی و پروتکل های مصوب به بهترین نحو انجام شد.

مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان دارای ۱۰۰ کارشناس فعال در ۱۷ رشته کارشناسی و تخصصی بوده و ۲۰ کارآموز نیز منتظر مراسم تحلیف خود هستند.
همچنین در آزمون سال گذشته تقریبا ۷۰ نفر پذیرفته شده اند که در مراحل معرفی به دوره کارآموزی خود هستند.

روابط عمومی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.