بازدید رئیس آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد از فرآیندبرگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در منطقه زیلایی
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۱۴
این امتحانات در ۸ مدرسه ودر ۲ حوزه با شرکت ۷۵ دانش آموز برگزارشد. اسماعیل رضایی نیک افزود: در همه واحدهای آموزشی از اجتماع دانش آموزان جلوگیری کرده تا آنها در نهایت آرامش و سلامتی در این امتحانات شرکت کنند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد به همراه کارشناسان این اداره از حوزه های امتحانات نهایی پایه دوازدهم در دبیرستان امام هادی(ع) بردپهن زیلایی) وامام محمدباقر(ع درموشمی سفلی) بازدید کردند.

رئیس آموزش وپرورش عشایرکهگیلویه وبویراحمد در حاشیه بازدید از حوزه های برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در گفتگو با پیوارنیوز، اظهار کرد: در پی شیوع بیماری ویروس کرونا امسال امتحانات نهایی به شکل متفاوت‌تری از سالهای گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شد که این امتحانات با رعایت فاصله گذاری توسط مسئولین مدارس و دانش آموزان درحال برگزاری است.

این امتحانات در ۸ مدرسه ودر ۲ حوزه با شرکت ۷۵ دانش آموز برگزارشد.
اسماعیل رضایی نیک افزود: در همه واحدهای آموزشی از اجتماع دانش آموزان جلوگیری کرده تا آنها در نهایت آرامش و سلامتی در این امتحانات شرکت کنند.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت استفاده دانش آموزان و عوامل برگزاری امتحانات از ماسک و مواد ضدعفونی کننده در حوزه های امتحانی تاکیدکرد.

وی از تمامی نهادها و ارگان ها و همچنین از مدیر کل آموزش و پرورش استان و همه کسانی که کمک کردند تا بتوانیم ایمنی و سلامتی را برای دانش‌آموزان تضمین کنیم تشکر و قدردانی کرد.

رضایی نیک افزود: تمامی تلاش همکاران بنده در منطقه زیلایی ایجاد محیطی سالم و آرام برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان است، تا با کمترین استرس و فشار روانی سال تحصیلی خود را به اتمام برسانند.امیدواریم که با اجرای پروتکل های بهداشتی و کمک همه دست اندرکاران این امتحانات به خوبی و موفقیت به پایان برسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.