برگزاری مسابقات فوتسال گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۲۹
مسابقات فوتسال گرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد درباسوج برگزارمی شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛نشست هماهنگی و توجیهی سرپرست تیم های فوتسال و مراسم قرعه کشی جام شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری معاون تربیت بدنی سپاه فتح ، هیئت ورزش های همگانی استان و شهرستان بویراحمد در سالن جلسات ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت:مسابقات فوتسال گرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان با حضور ۲۴ تیم ورزشی در شش گروه چهار تیمی برگزار و از هر گروه ۳ تیم به دور بعد صعود می کنند و مرحله بعد بصورت حذفی برگزار می گردد.

سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور افزود: این مسابقات از روز چهارشنبه یا پنج شنبه هفته جاری هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر در چمن مصنوعی سپاه فتح برگزار می شوند.

وی با اشاره به اینکه در پایان این مسابقات به تیم اول تا سوم و تیم اخلاق، بازیکن اخلاق و بازیکن برتر هدایایی اهدا می شود، افزود؛ هدف از برگزاری این دوره از مسابقات توجه به موضوع رفاقت به جای رقابت و تاکید بر اخلاق ورزشی، منش پهلوانی و گسترش مکتب سردار دلها و تاکید بر شعار عقل سالم در بدن سالم می باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.