تقویت زیرساخت های ورزش در کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است /فرازبام خاییز سفیر فرهنگی و ورزشی استان
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تلاش بر این است تا سرانه فضای ورزشی در سطح استان افزایش یابد و زیرساخت های ورزشی در بخش ورزش بانوان و آقایان تقویت شود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، آئین تجلیل از برترین های مسابقات کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان یادواره سردار دل‌ ها با حضور کشتی گیرانی از ۹ استان کشور در دهدشت و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، امام جمعه دهدشت،مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی رقابت‌ های کشتی فرنگی چند جانبه کشوری که با حضور نمایندگانی از استان‌ های تهران، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، لرستان، مازندران و بوشهر در سالن هفده شهریور دهدشت به مدت سه روز در حال برگزاری بود، دیشب با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در حاشیه این رقابت ها ورزش را امری ضروری و مهم در کنار تربیت و آموزش خواند و گفت: باید تلاش کنیم با بالا بردن سرانه ورزشی در استان و سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت ورزش ،جامعه ای سالم،با نشاط و عاری از هرگونه آسیب را بسازیم.

سید جواد هاشمی ورزش را مهمترین، بهترین و کم هزینه ترین راهکار برای مقابله با آسیب های اجتماعی برشمرد.

وی نگاه ویژه به مقوله ورزش در استان را از مهمترین اولویت برشمرد و از متولیان امر ورزش خواست که همه تلاش خود را برای رفع کمبودها و تقویت پتانسیل ها به کار گیرند.

هاشمی افزود: مسئولان از هیچ تلاشی برای رایزنی با مقامات کشوری در جهت تقویت زیرساخت‌ های ورزشی دریغ نمی کنند و یقینا این موضوع در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است در این دوره از رقابت‌ها ۱۶۰ کشتی گیر در قالب ۲۲ تیم از ۹ استان کشور به مدت ۲ روز به رقابت پرداختند.

لازم به ذکر است این دور از مسابقات با هدف گرامیداشت یاد، نام و خاطره سردار سرافراز سپاه اسلام ،《شهید حاج قاسم سلیمانی》 برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین در سفر یک روزه خود به شهرستان کهگیلویه از باشگاه فراز بام خاییز بازدید داشت.

وی در حاشیه این بازدید افتخارات این باشگاه فرهنگی و ورزشی را قابل تقدیر خواند و از کادر این باشگاه نیز تقدیر کرد.

سید جواد هاشمی گفت: فراز بام خاییز امروز به عنوان سفیری فرهنگی و ورزشی معرف ظرفیت ها و پتانسیل های استان کهگیلویه و بویراحمد است و ما در تلاشیم تا اینگونه باشگاه ها و تیم ها را به صورت ویژه مورد حمایت قرار دهیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.