برگزاری نشست هم اندیشی مشترک سازمان نظام مهندسی و شرکت گاز شهرستان های بویراحمد و دنا
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
نشست هم اندیشی مشترک سازمان نظام مهندسی و شرکت گازدر شهرستان های بویراحمد و دنا برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ این نشست با حضور مهندس احسانی عضو هیات رئیسه سازمان، رضایی مسئول واحد گاز سازمان و رؤسای ناحیه گاز شهرستانهای بویراحمد و دنا ، مسئول امور مشترکین و جمعی از کارشناسان آن مجموعه و مهندس مهرداد عباسی بازرس گاز و از کارشناسان شرکت گاز استان با محوریت همکاری بیشتر فی مابین سازمان نظام مهندسی و شرکت گاز برگزار شد .
مهندس جهانگیر احسانی عضو هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در خصوص توافقات مشترک این نشست گفت: برای تکریم ارباب رجوع، جلب رضایت اعضا و جلوگیری از بروکراسی اداری باید پرونده های مربوط به گاز در شهرستانهای بویراحمد و دنا به صورت الکترونیکی ارسال و بایگانی گردند و تحقق این امر مستلزم برنامه ریزی برای الکترونیکی شدن امور جاری و تسریع ارائه خدمات به اعضا می باشد، تا ضمن پاسخگویی به نیاز مراجعان، حضور و تردد آنها کاهش یابد و علاوه بر آن با این اقدام حجم بالای پرونده ها به شکل فیزیکی و مشکلات بایگانی آنها را نخواهیم داشت .
وی در ادامه افزود: مقرر گردید نشست مشترکی بین سازمان نظام مهندسی، شرکت گاز و سازمان آتش نشانی برگزار، و در مورد حضور همزمان نمایندگان سازمان نظام مهندسی و شرکت گاز در هنگام وقوع حوادث هماهنگیهای لازم صورت گیرد تا قبل از هر گونه تغییری در شرایط بروز حادثه و اطلاع از جزئیات ، خدای ناخواسته از تضییع حقوق مهندسین جلوگیری نماییم .
در این نشست ایشان با تاکید بر اجرای مبحث ۱۷ مقررات ملی ساختمان، مشکلات ناشی از بازرسی های گاز توسط ناظرین و مجریان مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: یکی دیگر از توافقات صورت گرفته در این نشست تشکیل جلسات مستمر ماهیانه یا فصلی کارشناسان و مدیران شرکت گاز استان با سازمان نظام مهندسی و علی الخصوص بازرسین گاز می باشد.
مهندس احسانی در پایان بیان نمود: مقرر شد در راستای ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات مهندسی در بخش گاز به ویژه عدم اجرا و تائید شبکه لوله کشی گاز ساختمان های فاقد علمک، تذکرات لازم به مجریان از طریق سازمان نظام مهندسی و اتحادیه صنف مجریان داده شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.