درخواست مناظره فعال سیاسی و فرهنگی از غلامرضا تاجگردون در خصوص عملکردشان در خصوص برنامه و بودجه
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
اکنون با فرار به جلو و پررویی نجومی و بی سابقه، قصد زیر سوال بردن دولت انقلابی حضرت آیت الله رئیسی را دارید؛ لذا حقیر از شما دعوت می نمایم تا در یکی از دانشگاه های استان در خصوص عملکرد شما و طیف غرب‌گرا و لیبرال متبوع شما مناظره نماییم.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

پیوارنیوز؛علی اصغرفضیلت فرد احتراماً همانگونه که در دیدار حضوری در پارک مهرورزی (در نمایش خنده‌دار و مضحک حضرتعالی در فرار از حضور در دانشگاه یاسوج) خدمتتان معروض داشتم، حضرتعالی به عنوان یکی از بانیان وضع موجود که در دولت‌های مختلف ۴۰ سال اخیر نقش ویژه در دو قوه مجریه و مقننه داشته‌اید و بخش زیادی از برنامه ریزی و بودجه ریزی مملکت در دست شما بوده است، اکنون با فرار به جلو و پررویی نجومی و بی سابقه، قصد زیر سوال بردن دولت انقلابی حضرت آیت الله رئیسی را دارید؛ لذا حقیر از شما دعوت می نمایم تا در یکی از دانشگاه های استان در خصوص عملکرد شما و طیف غرب‌گرا و لیبرال متبوع شما مناظره نماییم.

لذا بر حسب قولی که حضرتعالی در دیدار حضوری در پارک مهرورزی در ملاءعام و در حضور خبرنگاران دادید خواهشمند است تاریخ مناسب برای مناظره را اعلام تا مقدمات آن را فراهم نماییم.

ضمناً لازم است به استحضار مردم شریف استان برسانم که علیرغم آماده بودن دانشگاه برای سخنرانی آقای تاجگردون ایشان به دلیل عدم استقبال دانشجویان و برای جلوگیری از مفتضح شدن خود، شروع به نمایش مضحک مظلوم نمایی و همچنین متهم نمودن دانشگاه یاسوج به کارشکنی نمود، لذا حقیر ضمن هماهنگی با خبرنگاران و حضور در جمع طرفداران ایشان که اکثرا از شهرستان گچساران تشریف آورده بودند، ضمن تذکر به ایشان از نامبرده تقاضای مناظره نمودم که با پاسخ مثبت ایشان مواجه شدم.

امیدوارم ایشان نسبت به وعده خود پایبند بوده تا در حضور دانشجویان، عملکرد نامبرده را نقد نماییم.

بدیهی است از این به بعد، بصورت سلسله وار، بخشی از سوابق و عملکرد نامبرده و باند منفعت طلب ایشان در سایتهای استان توسط حقیر بازنشر خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.