تولید فیلم کوتاه «ارسی» در کهگیلویه و بویراحمد
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
فیلم کوتاه "ارسی " در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد تولید شد به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد فیلم کوتاه " ارسی" با محوریت موضوعات اجتماعی تولید شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ اکبر آیین مسئول واحد تصویری حوزه هنری گفت: فیلم کوتاه ارسی به کارگردانی خلیل عمران پور در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان با تکیه بر موضوعات اجتماعی تولید شد .

وی افزود: این فیلم کوتاه که ۱۵ دقیقه زمان دارد در منطقه چرام شهرستان کهگیلویه تصویربرداری شد و هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.

آیین با اشاره به بخشی از فیلمنامه این فیلم کوتاه تصریح کرد: در داستان این فیلم دخترکوچکی که پدرش برایش کفش خریده است اما این کفش‌ها برایش کوچک هستند و قصد رفتن به شهر را دارند ولی در راه رفتن به شهر با یکسری حوادثی روبرو میشوند که فیلم حاضر بر بستر این داستان پرداخته می شود.

وی بیان داشت: از عوامل فیلم کوتاه ارسی می توان به تصویربرداری منصورعبدرضائی، صدابرداری محمد زارع، دستیار و برنامه ریزی سمیه محمدی، مدیرتولیدی حامدرضایی،بازیگری سرمست اتشپنجه، ، فرناز پناهنده، کرم اله سعیدی، حکیمه تاسا ، علی داودنژاد، اورنگ شناور و هستی رامش اشاره کرد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: این فیلم کوتاه پس از اکران عمومی از طریق پلتفرم‌های متفاوت جهت تماشای علاقمندان توزیع می گردد.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.