دیدار سرپرست بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۴۲
دکتر نیازی سرپرست بیمارستان شهیدبهشتی با حجت الاسلام والمسلمین نصیر السلامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در محل این اداره کل دیدار و در نشست مشترک شرکت کرد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب خوش اندیش منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، در ابتدای این دیدار دکتر نیازی ضمن ارائه گزارش اجمالی از فعالیت بیمارستان شهیدبهشتی در سطح استان و خدمات قابل توجهی که در مدت بیش چهار دهه به مردم استان داشت، اظهار کرد: همت همه همکاران سخت‌کوش این بیمارستان با هم‌دلی و هم‌افزایی در مسیر خدمت به نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف است و در این چهار دهه و در آستانه دهه پر فروغ فجر همچنان با جدیت پیش ادامه دارد.

سرپرست بیمارستان شهیدبهشتی  بابیان اینکه انسان در بهترین حالت ممکن خلق‌شده، اما با این حال گاها دچار درد و رنج و بیماری و دل‌شکستگی می‌شود و این دل‌ شکسته در فرهنگ غنی ایرانی اسلامی منزلگاه خداوند متعال است در این راستا همکاران حوزه بهداشت و درمان با همه توان تلاش می‌کنند در راستای منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: “مردم بجز درد بیماری، درد و رنج دیگری نداشته باشند”، گام برمی‌دارند که در این راه و در اوج بیماری کرونابیش از صد نفر از همکاران در راه خدمت صادقانه در سنگر بهداشت درمان جانشان از دست دادند ولی نامشان همچنان جاودانه است.

وی در خصوص بیمارستان شهید بهشتی گفت: این بیمارستان نگین درمان استان بود و همکاران بنده در این چند دهه خدمات درمانی مطلوبی به همه مردم ارائه دادند که جا دارد بنده به نمایندگی از کادر درمانی و پشتیبانی از آنها تشکر و قدردانی نمایم.

دکتر نیازی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به وضعیت خدمات‌رسانی به مردم گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند و هر کاری برای ولی نعمتان خودمان انجام بدهیم بازهم جای خدمات رسانی شایسته تری به این مردم وجود دارد.

 

سرپرست بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج در پایان با توجه به‌ اینکه بخشی از این بيمارستان در مالکیت اداره اوقاف و امور خیریه استان است از مدیر کل محترم اوقاف خواست که جهت کمک به بیمارستان و بیماران و کسانی که که توان پرداخت هزینه هاي درمانی خودشان را ندارند در این امر یاری گر آنان باشند و حداقل بخشی از تجهیزات پزشکی و دارو را جهت بیماران تامین نماید.

در ادامه این ديدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به سرپرست بیمارستان شهیدبهشتی گفت: انتصاب جنابعالی که یکی از مدیران جوان ارزشی و پای کار هستید را در سمت سرپرست بیمارستان شهیدبهشتی تبریک می‌گویم و امیدارم که در ارائه خدمات به مردم عزیز موفق باشید.
حجت‌الاسلام والمسلمین نصیر السلامی در ادامه این جلسه گفت: وقف یکی از سنت های بسیار مهم دین مبین اسلام است که جایگاه خاصی در کشور دارد و در استان نیاز به زمینه سازی و تشویق مردم به وقف دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه نهادینه شدن مسئله وقف در حوزه بهداشت و درمان در استان همکاری دوجانبه دانشگاه علوم پزشکی و اوقاف و امور خیریه استان مثبت و سازنده خواهد بود، ابراز داشت: ما در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آمادگی داریم تا در این زمینه همکاری و تعامل مناسبی با دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهیدبهشتی در راستای اهداف مرتبط داشته باشیم و دراین راه قطعا کمک شایسته ای به حوزه درمان و خاصه بیمارستان شهیدبهشتی داریم.

وی در ادامه سخنان خود خواستار تداوم برگزاری جلسات بین دانشگاه علوم پزشکی خیرین سلامت و اوقاف و امور خیریه استان در راستای کمک به بهداشت درمان شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.