برگزاری جشن دهه مبارک فجر در بیمارستان شهید بهشتی
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
 به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم جشنی در سالن اجتماعات بیمارستان شهید بهشتی با حضور حجج اسلام دکتر آل بویه ،برسیا ،فراحی و دکتر نیازی سرپرست بیمارستان جمعی از مدیران و کارکنان بیمارستان جشن ویژه دهه فجر برگزار شد در ابتدی این مراسم تلاوت قرآن کریم ،پخش سرود جمهوری اسلامی ،و موسیقی مربوط به اعیاد مبارک دهه فجر پخش گردید.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حجت الاسلام دکتر آل بویه از قم در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت دشمنان جهت نابودی اسلام و مسلمانان و انقلاب اسلامی تا کنون از هیچ تلاشی فرو گذار نبوده اند و هر روز با خدعه و نیرنگی تازه سعی در نفوذ در میان مسلمانان و ایجاد تفرقه نموده اند. و امروز سعی دارند با تبلیغات منفی، بزرگ کردن مشکلات و کمبودهای مردم در ایران و سیاه نمایی وضعیت کشور موجبات دلسردی مردم را فراهم آورند. در حالیکه علیرغم برخی از مشکلات، وضعیت اقتصادی در حال حاضر بهتر از بسیاری از کشورهاست.

آل بویه در بخشی دیگر از سخنان خود تلاشهای ستودنی کادر درمان در مقابله بیماری منحوس کرونا و همچنین سویه جدید امیکرون را ستودنی خواند و اظهار کرد تلاشها و فداکاریهای شما خوبان هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد و مردم ایران قدرشناس کادر درمان بودند ،هستند و می‌مانند.


در پایان این جشن مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت انجام گرفت و در پایان از شرکت کنندگان پذیرایی صورت گرفت لازم به ذکر است که این جشن با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.