البرز قهرمان زاگرس/ مدافع طبیعت آسیب دیده در آتش سوزی کوه های زاگرس آسمانی شد
۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد از ارتحال البرز زارعی کوهنورد گچسارانی که در عملیات اطفای حریق کوه‌های خامی و دیل دچار سوختگی شدید شده بود، خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد از ارتحال البرز زارعی کوهنورد گچسارانی که در عملیات اطفای حریق کوه‌های خامی و دیل دچار سوختگی شدید شده بود، خبر داد.
وحید محمدی تبار دقایقی پیش با تسلیت فوت این کوهنورد گچسارانی، اظهار داشت: البرز زارعی کوهنوردی گچسارانی که در عملیات اطفای حریق کوه خامی و دیل دچار سوختگی شدید شده بود، ساعاتی پیش در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان به ملکوت اعلی پیوست.
وی افزود: این جوان در عملیات آتش سوزی کوه دیل وقتی که خودش و همراهانش در محاصره آتش قرار می‌گیرند، قصد بالا رفتن از صخره‌ای را داشتند که سقوط می‌کند و در دل آتش سوزی می افتد و دچار سوختگی شدید می‌شود.

محمدی تبار گفت: این کوهنورد چند روزی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، بستری بود که با پیگیری استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد به بیمارستان سوختگی اصفهان انتقال یافت و پس از چند روزی که تحت درمان بود، به دلیل سوختگی جان خودش را از دست می‌دهند.
وی با اشاره به وضعیت شهادت این کوهنورد گچسارانی، گفت: در حادثه سیل گرگان تعدادی افرادی که در حال امداد رسانی به همنوعان خودشان بودند، قایقشان واژگون می‌شود و به درخواست وزیر کشور، مقام معظم رهبری آنها را شهید راه خدمت اعلام کردند.
محمدی تبار گفت: امید می‌رود با توجه به جدیتی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بحث درمان این کوهنورد داشتند و رسیدگی مستمری ایشان، این احتمال هم هست که از طریق وزیر کشور وضعیت شهادت این کوهنورد گچسارانی بررسی و دنبال شود.
مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: خبر دردناک فوت این کوهنورد گچسارانی قلب هر انسان طبیعت دوست و میهن دوستی را آزاده می‌کند، او جوان طبیعت دوست بود که در عملیات اطفای حریقف شرکت و جان خودش را فدای طبیعت استان کرد و بنده این ضایعه بزرگ را به خانواده او تسلیت می گوییم.

غلامحسین حکمتیان اصل مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تمام تلاش‌مان را کردیم که البرز زارعی بهبود یابدو همه امکانات لازم را برای بهبودی این کوهنورد فداکار کهگیلویه و بویراحمد به کار گرفتیم. اما تقدیر این شد که البرز زارعی به لقا الله بپیوندد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.