برگزاری مسابقات ورزشهای همگانی کارکنان شبکه دنا/صداوسیما از جشنواره‌ها و طرح‌های فرهنگی و ورزشی حمایت می‌کند
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
جشنواره مسابقات ورزش های همگانی به مناسبت چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی در صداوسیمای مرکز استان برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب خوش اندیش منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در ابتدای شروع این جشنواره مدیرکل صداوسیمای مرکز استان با بیان اینکه گسترش ورزش‌های همگانی جزء اهداف سلامت محور این هیات است، گفت: این ورزشها در جامعه و همچنین ادارات و سازمانهای استان مورد استقبال قرار گرفته است.


امیر رئوف با بیان اینکه رسانه ملی نقش بسزایی در فرهنگ سازی اذهان و افکار جامعه در حوزه های مختلف دارند، افزود: ما از برگزاری جشنواره‌ها، برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و ورزشی هیئت ورزش‌های همگانی استقبال و حمایت خواهیم کرد.


وی ضمن بیان اهمیت ورزش در سلامت روح و جسم شهروندان و کارکنان افزود: هیئت ورزش‌های همگانی استان با تعدد و تنوع کمیته های متناظر می تواند در بالابردن نشاط اجتماعی هم استانی‌های عزیز گام‌های بسیار موثر و حائز اهمیتی بردارد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان اضافه کرد: نقش رسانه‌ها در این زمینه بسیار مهم بوده و تا امروز در توسعه ورزش‌های همگانی همیشه همراه این هیئت بوده و امیدواریم با همراهی آنها بتوانیم اهداف سلامت محور هیات ورزش‌های همگانی استان را در تمام استان منعکس و منتشر ننماییم

لازم به ذکر است ۱۵۰ نفر از کارکنان شبکه دنا در رشته‌های دارت، طناب کشی، تنیس روی میز، فریزبی و پرتاب توپ شرکت کردند که در پایان به نفرات برتر هدایایی اهدا‌ء شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.