گل اهداء گل و شیرینی به کارکنان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به مناسبت عیدمبعث
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
بمناسبت عید مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله صورت گرفت: به مناسبت عید مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله عصر امروز با حضور دکتر نیازی و حجت والمسلمین حاج آقا برسیا امام جماعت بیمارستان و تعدادی از مسولین واحدهای مختلف بیمارستان با تبریگ این روز خجسته با اهدا شرینی و شاخه گل به پرسنل بخش‌های مختلف بیمارستان عید مبعث گرامی داشته شد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب خوش اندیش منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در این بازید سرپرست بیمارستان شهیدبهشتی ضمن اهدا شاخه گل ، این روز مبارک را به پرستاران و کارکنان بیمارستان تبریک گفت.
دکتر نیازی گفت: روزی که خداوند متعال نعمت بعثت را بر آخرین فرستاده خویش ارزانی داشت و آن را وسیله‌ای برای هدایت انسان از ظلمات وتاریکی به سوی نور قرارداد.


سرپرست بیمارستان شهیدبهشتی تصریح کرد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که به ما در عرصه جهاد در سنگر سلامت، درمان و خدمتگذاری امت نبی اکرم صلی الله علیه و آله در این نقطه از ایران اسلامی را نصیب ما کرد و به این شغل مقدس در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار می‌کنیم.


در پایان این بازدید سرپرست جدید بیمارستان و حجت‌الاسلام والمسلمین برسیا با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان به همه آنان این عید را تبریک گفتند و سعادت وخوشبختی همکاران را دراه خدمت به مردم شریف استان از خداوند متعال خواستار شدند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.