تجلیل از جانبازان شاغل در مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل (ع) و فرخنده روز جانباز ، از جانبازان دوران دفاع مقدس و شاغل در مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد توسط رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده ، تجلیل شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در این آئین، دکتر محمد یزدان پناه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت ابالفضل (ع) و فرخنده روز جانباز، گفت : جانبازان ، آزادگان و ایثارگران، مردان عمل عرصه جبهه و شهادت هستند ، و به فرموده امام امت ، یادگاران هشت سال دفاع مقدس می باشند . دکتر یزدان پناه ادامه داد: صحبت کردن در جمع دوستانی که برای حفظ اسلام ، اعضای بدن خویش را هدیه نموده اند ، کارساده ای نیست.

صاحبان اصلی انقلاب شهدا، جانبازان و آزادگان بوده و با فداکاری های خویش حافظ انقلاب و نظامی هستند که خون هزار شهید جهت به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران است.
دبیر ستاد کرونای شهرستان بویراحمد، تصریح کرد: بی شک عضوی که این عزیزان در جبهه های جنگ، در راه خدا و عزت میهنشان اهداء نموده و نقصی که بر پیکر آنان وارد شده، معامله ای بوده که با پروردگار خود داشته اند. جانبازان ، ایثارگران و آزادگان امانت های انقلاب هستند و همه آنچه که به آنان رسیده، توفیقاتی است که خداوند متعال هدیه نموده است.
در پایان ، از طرف ستاد مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد ، به جانبازان سرافراز این ستاد ، لوح افتخار اهداء گردید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.