اهدای لوح ازطرف فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمدبه مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
اگر همه ظرفيت‏هاي نظام بانكي عملیاتی شود گام‏هاي محكم‏تر، بلندتر و حساب‏شده‏تري برخواهيم داشت و ديدگاه‏هاي كلان توسعه‏اي كشور نيز متحول خواهد شد.یقین
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛با افتخار لوح تقدیر سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مدیر عامل محترم بانک قرض الحسنه مهر ایران جناب آقای دکتر شمسی نژاد که در هفته ترویج قرض الحسنه وصول شد، تقدیم می شود.

به گزارش پیوارنیوز؛در این لوح تقدیر بیان شده است :

فرهیخته گرانقدر جناب آقای دکتر سید سعید شمسی نژاد

مدیر عامل محترم بانک قرض الحسنه مهر ایران

با سلام و احترام

شکرگذار خداوندی هستیم که ما را قادر ساخت تا در ترویج سنت ارزشی قرض الحسنه بار دگر قدمی استوار برداریم.

نظام بانكي يكي از اصلي‏ترين محورهاي توسعه است. مسير دستيابي به اهداف اقتصاد ملي بانك‏ها هستند و اگر همه ظرفيت‏هاي نظام بانكي عملیاتی شود گام‏هاي محكم‏تر، بلندتر و حساب‏شده‏تري برخواهيم داشت و ديدگاه‏هاي كلان توسعه‏اي كشور نيز متحول خواهد شد.یقین داریم که قرض الحسنه سنّتى اسلامى است كه اقتصاد را در خدمت عقيده قرار میدهد و تجلّى حاكميّت ارزشهاى اخلاقى و مبانى عقيدتى بر سودجوئيهاى اقتصادى است.

فعالیت چشمگیر،کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام در جهت رفع مشکلات و مسائل مردم استان *کهگیلویه و بویراحمد*، نشان از حسن تدبیر، سازماندهی موثر ، نگاه ویژه به استان های کم برخوردار تر و مدیریت ارزشمند جنابعالی است.

به پاس سپاس از تلاش مجدانه ی جنابعالی در همدلی و همزبانی با این استان و نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و این لوح تقدیر،پیشکش حضور پر لطفتان می گردد.

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.