دلواپسی نماینده گچساران و باشت برای اخراج ۲۷ نفر از کارگر نفت/اخطار در نامه مفصل به وزیر نفت
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله اخراج ۲۷ نفر از کارگران صنعت نفت گچساران برای من یک پروژه مهم است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در سالگرد عروج امام جمعه اسبق گچساران سید ناصر حسینی پور با حضور در مرقد حجت‌الاسلام و المسلمین متقی کاشانی به مقام شامخ آن روحانی جلیل‌القدر ادای احترام کرد.

سید ناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت در حاشیه این بازدید در دیدار با عده‌ای از کارگران اخراجی صنعت نفت گچساران اظهار کرد: گزارش کامل از شرح حال اخراج شما ۲۷ نفر از کارگران صنعت نفت گچساران را بررسی و تهیه کرده‌ام.

وی بیان کرد: منتظر تعیین تکلیف نامه آخری خود در خصوص اخراج شما هستم و در صورت نیاز به وزیر نفت تذکرات لازم داده خواهد شد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر جوابی از سوی وزیر نفت دریافت نشد تذکر جدی به او خواهیم داد، تصریح کرد: مباحث متعددی از جمله تعیین تکلیف ۳۸۰ نفر از کارکنان صنعت نفت گچساران، اخراج ۲۷ نفر کارگران این صنعت و مشکل نیروهای مجموعه آموزشی دانشگاه نفت و گاز گچساران را به جد بگیری می کنم.

حسینی پور عنوان کرد: من وظایف خود را در قبال مردم حوزه انتخابیه انجام می‌دهم و تلاش می‌کنم تا بتوانم مشکلات آنها را برطرف کنم.

وی گفت: اخراج ۲۷ نفر از کارگران زحمتکش صنعت نفت و گاز گچساران برای من یک پروژه بسیار مهم است، همان گونه که برای پروژه های مهم دیگر تلاش می کنم به حل مشکل این تعدادی از کارگران نیز اندیشیده و برای برطرف شدن مشکل آنها تلاش لازم را انجام می دهم.

 

حسینی پور اضافه کرد: آخرین اخطار را برای این مشکلات مطرح شده طی یک نامه مفصل به وزیر نفت ارسال کرده‌ام و به زودی پاسخ آن را دریافت خواهم کرد.

 

وی افزود: امید می‌رود تا با پیگیری های انجام شده گامی برای برطرف کردن مشکلات ۲۷ نفر برداشته شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.