تقدیر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مدیریت و پرسنل بیمارستان شهید بهشتی 
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
دکتر محمود شهامت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، و دکتر وحید توانا مدیر درمان دانشگاه؛ با حضور در بیمارستان شهید بهشتی از نزدیک در جریان ارائه خدمات به بیماران این بیمارستان قرار گرفتند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ بیست هشت اسفند ماه ۱۴۰۰از بخش‌های اورژانس، جراحی ۲ دیالیز، کولیز، سنگ شكن بیمارستان بازدید نموده و از نزدیک درجریان ارائه خدمت به بیماران این بیمارستان قرار گرفتند .

در این بازدید دکتر شهامت و دکتر توانا ضمن بازدید از بخش اورژانس نحوه و چگونگی ارائه خدمت به بیماران را بررسی وازفعالیت های کادر درمانی این بخش قدر دانی و تشکر کردند .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در بازدید از بخش اورژانس و بستری، ضمن پایش روند مدیریت و ارزیابی فرآیندهای مراقبت و درمان بیماران و رعایت پروتکل ها و اجرای دستورالعمل های بهداشتی ودرمانی، وضعیت دارو، تجهیزات و سیستم‌های اکسیژن رسانی این مرکز را مورد بررسی قرار دادند و در این زمینه دستورات لازم رادادند.

دکتر شهامت در ادامه از بخش جراحی ۲ بازدید کردند.

در این بازدید روند خدمات رسانی به بخش ارتوپدی و یورلوژی مطلع شد و از اشغال تخت ، کشیک نوروزی، حضور متخصصین، وپرسنل اطلاع یافتند.

در ادامه این بازید معاون درمان دانشگاه و هیت همراه از بخش سنگ شکن بیمارستان بازید و از نحوه نوبت دهی بیماران در این بخش اطلاع یافتند و در خصوص بهبود کیفیت مطلوب خدمات رسانی به مراجعین در واحد سنگ شکن با توجه به اهمیت موضوع و تعداد مراجعین به این بخش برای سهولت و خدمات رسانی مطلوب در دستور کار معاونت درمان قرار گرفت.

در بخش پایانی این بازید سرپرست معاونت درمان دانشگاه و مدیر درمان و سرپرست بیمارستان و مجموعه مدیران بیمارستان از بخشهای کولیز و دیالیز و نحوه خدمات رسانی به بیماران این ۲ بخش درجریان قرار گرفتند از جمله اقداماتی که در دستور کار قرار گرفت بحث فضای فیزیکی بخش کولیز و دیالیز بود که با توجه به اینکه کلیه بیماران این ۲ بخش بیماران خاص می‌باشد معاونت درمان دانشگاه در این زمینه تصمیماتی را اتخاذ نمودند از جمله احیاء بخش دیالیز و کولیز که انشالله در آینده نزدیک این بخش هم از نظر فضا وهم از لحاظ خدمات دهی در وضعیت مطلوبی قرار می‌گیرد.

همچنین در این بازید وضعیت نیروی انسانی،حضور متخصصین در بیمارستان و رضایتمندی بیماران و پرسنل مورد پایش قرار گرفت و دکتر شهامت از نزدیک به در دلهای پرسنل گوش دادند

در این دیدار اکثر بیماران نسبت به خدمات رسانی مطلوب در بیمارستان شهیدبهشتی اظهار رضایت داشتند.

لازم به ذکر است که در پایان این بازید سرپرست بیمارستان شهیدبهشتی برخی از مشکلات کمبودات و اقدامات انجام شده را با دکتر شهامت درمیان گذاشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.