اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

صدور مجوز ساخت ساختمان آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در یاسوج
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی یک بخش دولتی است که در مجموعه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج فعالیت دارد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ دکتر رحمت‌اله افشار عنوان کرد: این واحد در مجموعه سیستم سلامت ملی نقش کنترلی ایفا می‌کند. این واحد علاوه بر نیاز به پرسنل متخصص و فنی، نیاز به فضای فیزیکی متناسب نیز دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت کنترل کیفیت مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در سطح استان وجود بستر مناسب جهت استقرار آزمایشگاه الزامی می‌باشد.

دکتر افشار خاطرنشان کرد: از آنجایی که در سطح استان آزمایشگاه سم شناسی جهت آنالیز آفت کش‌ها و سموم شیمیایی وجود نداشته با احداث ساختمان جدید آزمایشگاه این امر در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بدیهی است یکی از اهداف و چشم اندازهای پیش رو در استقرار ساختمان جدید آزمایشگاه علاوه بر رعایت الزامات GLP پیش‌بینی آزمایشگاه کنترل دارو و تجهیزات پزشکی نیز می‌باشد.

وی افزود: بیش از ۵ سال است که توسعه فضای فیزیکی آزمایشگاه در دستور کار بوده که متاسفانه با مشکلات فنی و ساختمانی پیشرو بوده‌ایم که در نهایت با پیگیری‌های لازم و مکرر و خوشبختانه مجوز احداث این ساختمان از مراکز ذیربط گرفته شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.