پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت نوروز۱۴۰۱
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
اسفندیار برخه رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن عید نوروز 1401پیام تبریکی صادر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز شرح این پیام به شرح ذیل است:

*((يا مقلب القلوب والابصار، یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال))*
سال ۱۴۰۰ آخرین سال قرن در حالی به پایان می رسد که جنگ وجنگ افروزی و تنش، جدال و آوارگی و خونریزی بر برخی از کشورهای جهان سایه افکنده اما کشور عزیزمان ایران اسلامی از نعمت امنیت پایدار برخوردار بوده و همواره به آن افتخار می‌کند.

در سالی که گذشت کارکنان خدوم آبفا در سایه سار تلاش و مشارکت مضاعف در راستای تحقق اهداف کاری، حلاوت و شیرینی به ثمر نشستن خدمات رسانی به مردم عزیز را افتخار سقایی خویش دانسته و برای استمرار خدمات رسانی بیش از پیش تلاش خواهند نمود و باور داریم همکاران مان در سراسر استان در سال جدید نیز متعهدانه و با بهره گیری از تمام توان و ظرفیت خود برای بالندگی و سرافرازی استان و کشور و خدمت صادقانه آنطور که شایسته مردم بزرگ و نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد است از هیچ تلاشی دریغ نخواهند نمود.

اکنون بهار در حال رسیدن است و نوروز نوید دهنده فرا رسیدن بهار، بهار که نشانی از تغییر و تحول به سمت خوبی و بهتر شدن است.
بهار جلوه گاه اراده الهی در باز آفرینش طبیعت و نوروز طلیعه این دگرگونی و پیامی است به همه انسانها برای از خود رستن و به او پیوستن…

فرارسیدن سال نو گرچه پایانی است بریک سال فعالیت، اما آغازی است بر کوشش و خدماتی دیگر، سالی که باید به امید فردایی روشن برای آینده که بر تلاش خود بیفزاییم.
در آستانه سال نو از زحمات صادقانه تمامی همکاران عزیز و همراهی خانواده های بزرگوارشان در مسیر تحقق اهداف صنعت آبفا صمیمانه قدردانی نموده و فرارسیدن سال نو و بهار پرطراوت را به تمامی همکاران تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان سالی سرشار از سلامتی، سرافرازی، برکت ومعنویت را از درگاه خداوند متعال آرزومندیم.

امید است سال ۱۴۰۱ با همدلی و هم افزایی و انسجام کاری بیشتر همراه بوده و از خداوند یکتا خواستارم سال جدید و سال‌های پس از آن برای کشور عزیزمان ایران اسلامی و خانواده بزرگ صنعت آب و فاضلاب و همه همکاران محترم و خانواده‌های ارجمندشان سرشار از آرامش، آسایش، عزت و تندرستی باشد.

اسفندیار برخه
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.