خدمات رسانی بدون وقفه به بیماران و مراجعین ارائه می‌شود
۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
سرپرست بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج خبرداد: دکتر بهنام نیازی با بیان اینکه خدمات بیمارستانی در ایام سال و به ویژه تعطیلات بدون وقفه ارائه می شود، گفت: درمانگاه دندانپزشکی، بخش های بستری و پاراكلينيكي بصورت روتین و بدون وقفه به مراجعین خدمات رسانی مطلوب ارائه می‌کنند. 
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ نیازی خاطرنشان کرد: بیمارستان ها، معدود ارگان هایی هستند که خدمات آنها منحصر به زمان خاصی نیست و به صورت ۲۴ ساعته و بدون توجه به ایام تعطیل، ارائه خدمت می کنند.

سرپرست بیمارستان شهیدبهشتی با بیان اینکه همکاران بهداشت درمان با تمام توان به ارائه خدمات مطلوب به مراجعین می پردازند اظهارداشت: استمرار خدمات بیمارستانی در ایام تعطیلات و غیر تعطیلات هیچ فرقی برای کادردرمان نمی‌کند زیرا تعهد و سوگندی که در آغازین روز کاری خوردند فقط خدمات شایسته و مطلوب به بیماران است و هیچ چیزی جایگزین خدمات رسانی مطلوب به بیماران آنان را خشنود نمی‌کند.

دکتر نیازی افزود: همه ما قبل از آن که مسئول باشیم، چه به عنوان یک پزشک و یا سر پرستار ارائه خدمات درمانی به بیماران اولویت اساسی مان است.

سرپرست بیمارستان شهیدبهشتی حضور پزشکان متخصص با پست های ستادی و پشتیبانی در طول سال و حتی روزهای تعطیل در بیمارستان ها، خود بیانگر این اصل است.

وی افزود: با کمک همه همکاران عزیز و مدیر گروهای پزشکی بیمارستان مدیر گروه های مختلف در تمامی بخش های درمانی، به جهت ارائه خدمات مطلوب در روزهای تعطیل، برای حضور پزشکان متخصص در ایام تعطیل، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است که جا دارد از ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان دانشگاه در این خصوص کمال تشکر را داشته باشم.

بيمارستان شهیدبهشتی یاسوج يكي از بيمارستان هاي مرجع استان است که تا قبل از انتقال بخش‌های جراحی بعنوان سنتر تروما خدمات شایانی به مردم استان نمود وهم اکنون بعنوان بیمارستان سنتر کرونا به بيماران شهرستان بویراحمد خدمات رسانیمطلوب انجام می‌دهد . اين مركز آموزشي، درمانی ،پژوهشی و بهداشتي زير نظر دانشگاه علوم پزشكي یاسوج است و به صورت دولتي اداره مي شود.

طرح ابتدايي بيمارستان شهيد بهشتي در سال۱۳۵۱ به عنوان بيمارستان ۲۵ تختخوابي شیرخورشید به تصويب رسيد بعد از انقلاب و حادثه هفتم تیر و به شهادت رساند آیت دکتر بهشتی بنام این شهید عزیز نامگذاری شد وهم اكنون با حدود ۲۲۱تخت مصوب در رشته های عفونی جراحی مغز اعصاب، ارولوژی ، بیهوشی ، رادیولوژی و سونو گرافی ، کولونوسکوپی، کولیز و دیالیز اسکین گرفت سوختگی کلیه ومجاری ،مشغول فعاليت است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.