همه مناطق لنده در برنامه محرومیت‌زدایی دولت سیزدهم دیده می‌شود/ رفع مشکل آب آشامیدنی و جاده‌های روستایی در ۱۴۰۱
۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عزم دولت سیزدهم برای رفع محرومیت از مناطق کم‌برخودار گفت: تمام شهرستان لنده دارای محرومیت است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سید علی احمدزاده در جمع‌بندی سفر به شهرستان لنده با اشاره به بازدید از بخش‌ها و روستاهای کم‌برخوردار این شهرستان گفت: در این بازدیدها نبود جاده روستایی و آب آشامیدنی مهمترین مشکلی بود که در همان محل بازدید دستورات لازم برای رفع این موارد داده شد و بخش زیادی از مشکل جاده‌های روستایی و آب آشامیدنی امسال رفع می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم در موگرمون با مشکل نبود گاز مواجه هستند، گفت: طی سال‌های گذشته اقدامی برای تامین اعتبار پل موگرمون انجام نشد و در فصل زمستان به دلیل پر آب شدن رودخانه مشکلاتی برای مردم ایجاد شده و تعدادی از هم‌استانی جان خود را از دست دادند به همین دلیل به پل وحشت معروف شده است در این بازدید مردم از این وضعیت گلایه داشتند که اعتبار پل موگرمون تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه چندین نقطه این شهرستان چنین موردی بوده که امیدوارم برطرف شود، گفت: مردم در روستای بره‌ مال قیام پل نیاز دارند که بنیاد علوی ورود کرده و کارهایی انجام گرفته است.

انتهای یپام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.