سرکشی فرماندار بویراحمد از روند فعالیت‌های سد تنگ سرخ
۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۱۴
فرماندار بویراحمد به همراه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیر آب منطقه‌ای و جمعی از مدیران کل مرتبط با این پروژه و با حضور مدیر عامل موسسه فجر قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء از سد تنگ سرخ بازید کردند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در این بازدید یک روزه، میزان پیشرفت این پروژه بزرگ، موانع و مشکلات آن مورد بررسی قرار گرفت.

حاجی زاده معاون عمرانی استاندار از تمام دستگاه‌های مرتبط خواست که طی ۲ الی سه هفته همه موانع را بر سر راه اجرای این طرح بردارند تا پیشرفت سرعت بهتری به خود بگیرد .
همچنین شهرام مهدوی مطلق ضمن خدا قوت به بچه‌های قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه گفت: امیدواریم هرچه سریع تر، تملک اراضی، جابه‌جایی روستاها و جاده جایگزین برای مردم منطقه با بهترین شکل ممکن انجام شود تا مردم این منطقه بیش از این دچار مشکلات نشوند.


فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: توقع ما این هست که افتتاح سد همزمان با آب‌رسانی آن به شهر یاسوج و شهرستان بویراحمد در عرصه‌های شرب و غیر شرب انجام شود تا مردم بویراحمد طعم شیرین این پروژه را بچشند.
در ادامه مهندس پاک دامن مدیر عامل موسسه فجر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه به عنوان پیمانکار طرح نیز مهم‌ترین مشکل پروژه را کمبود اعتبارات دانست و گفت: تاکنون بالغ بر ۷۰میلیارد تومان مطالبات موسسه از آب منطقه ای است.

هچنین مصلح مدیر کل آب نیز اعلام کرد که پشتیبانی از اجرا و اتمام پروژه بیش از گذشته انجام خواهد گرفت و تمام تلاش خود را برای تملک هرچه سریع‌تر املاک و اراضی مردم خواهد داشت و این تملک همزمان در حال انجام هست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.