معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۴۸
ساعاتی پیش سرهنگ زهرایی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سردار “کیقباد مصطفایی” فرمانده انتظامی استان در پیامی درگذشت سرهنگ پاسدار “علی شیر زهرایی” معاون عملیات انتظامی استان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“انا لله و انا الیه راجعون”

«خبر درگذشت ناگهانی و ناباورانه همکار عزیزمان، مرحوم سرهنگ پاسدار “علی شیر زهرایی”، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان بر اثر ایست قلبی موجب تأثر فراوان و اندوه عمیق گردید.

مرحوم زهرایی، سالیان متمادی، در مدارج و مناصب مختلف در مجموعه فرماندهی انتظامی استان خدمت‌رسانی کرد و در سال‌های اخیر در کسوت معاون عملیات انتظامی استان، منشاء خدمات ارزشمند و ماندگاری برای آحاد مردم ولایت مدار استان و مجموعه انتظامی استان بود.

صداقت بی نظیر ، سخت کوشی ، شفقت، مهربانی از ویژگی‌های فراموش نشدنی مرحوم زهرایی است که در حافظه همگان جاودانه خواهد ماند.

بدون شک خدمات ارزشمند این همکار صدیق، پرتلاش و خستگی ناپذیر در تامین امنیت جامعه برای همیشه در یاد و خاطر مردم شریف و همکاران انتظامی استان خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت و ضایعه جبران ناپذیر را به همکاران انتظامی، خانواده داغدار ایشان و مردم ولایت مدار استان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان معزا صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.س

سردار “کیقباد مصطفایی” فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.