پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه ورزشگاه تختی گچساران
۰۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد: علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از پروژه استادیوم تختی شهرستان گچساران از پیشرفت 80 درصدی این پروژه خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوار نیوز ،علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از پروژه استادیوم تختی شهرستان گچساران از پیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه خبر داد.

علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه نجاتبخش حراست اداره کل ،محمودی رئیس حوزه مدیریت ،عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران ،باشت باوی معاون اداره شهرستان و کریمی و نارکی ناظرین طرحهای عمرانی ،از روند پروژه استادیوم تختی شهرستان گچساران بازدید و خواستار تسریع در اتمام این پروژه شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان در خصوص روند این پروژه بیان داشت:
پروژه استادیوم تختی گچساران در دوم فاز در دست اجراست .
فاز اول این پروژه شامل جدول کشی ،خاکبر داری و خاکریزی ،ماکادوم ،بتون ریزی سکوی تماشاگران با اعتبار ۳۲۰ میلیون تومان از دیماه ۱۳۹۸ آغاز و خوشبختانه با پیشرفت ۱۰۰ درصدی به اتمام رسید.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ازاجرای فاز دوم این پروژه شامل کشت چمن با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان و از محل اعتبار استانی خبر و تصریح کرد :کشت چمن استادیوم تختی گچساران در زمینی به مساحت ۸۱۴۰مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد توسط حوزه دفتر فنی و مهندس اداره کل و شهرستان گچساران در دست اجرا می باشد.
انتهای پیام/ ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.