زندگی شهید «طیب» می‌تواند سوژه یک اثر سینمایی فاخر باشد
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: «درخشان» گفت: زندگی شهید «هدایت‌الله طیب» می‌تواند سوژه یک اثر سینمایی فاخر باشد و در این راستا در حال رایزنی با سازمان هنری «اوج» هستیم.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش خبرنگار پیوارنیوز؛ «امین درخشان» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست ستاد استانی مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت اظهار داشت: سالانه شاهد تولید آثار فاخر و ارزشمند در حوزه فیلم مستند، کتاب و هنرهای تجسمی در استان و در سطح کشور هستیم اما واقعیت این است که در بحث تولیدات سینمایی در استان نیاز به کار بیشتری وجود دارد و باید بیش از گذشته این موضوع را مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه زندگینامه شهید «هدایت‌الله طیب» می‌تواند سوژه یک اثر فاخر سینمایی باشد، افزود: این شهید والامقام دانشجوی دانشگاهی در فلوریدای آمریکا بود که با شروع جنگ، درس را رها کرد و به جبهه‌های نبرد شتافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این شهید والامقام در بیش از ده ایالت آمریکا انجمن‌های اسلامی را تشکیل داد و فعالیت‌های قابل‌توجهی انجام داد.

درخشان گفت: تولید یک اثر سینمایی فاخر از زندگی این شهید والامقام، نیازمند اعتبار ملی است و در این راستا در حال رایزنی با سازمان هنری «اوج» هستیم.

وی به برخی فعالیت‌های کمیته «هنری، ادبیات و نمایش دفاع مقدس» با محوریت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره داشت و بیان کرد: سال گذشته بیش از ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد حمایت مالی شد که این روند ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا داریم در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بعد از ماه مبارک رمضان، اطلس فرهنگی استان را تصویب کنیم که یکی از بخش‌های مهم آن، بحث دفاع مقدس و جایگاه استان در دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.