تربیت کودکان حضوری است و در فضای مجازی نمی‌شود آنان را تربیت کرد
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
فرماندار بویراحمد: با حضور شهرام مهدوی مطلق، فرماندار بویراحمد تجلیل از هشت خانواده کوی امام رضا، تقدیر از معلمین قرانی با هدف انجام کار تربیتی بین نونهالان و نوجوانان در ماه مبارک رمضان با در مسجد فاطمه زهرای مادوان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ شهرام مهدوی مطلق در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت و نقش روحانیون در جامعه گفت: کینه‌ای که از روحانیون در دل دشمنان وجود دارند قدیمی است و همواره در حال دشمنی با دین و روحانیت بودند.

فرماندار بویراحمد همچنین به موضوع کار فرهنگی در میان نوجوانان و کودکان اشاره کرد و بیان کرد: در بحث حوزه فرهنگ و تربیت بعد از دوران مقدس در غفلتی که بین دوران شاه و سازندگی صورت گرفت یک غفلت و یک خلا رخ داد که حاصل این غفلت این بود که ما نتوانستیم با فرزندانمان ارتباط برقرار کنیم و آنها این کمبودها را در فضای مجازی پر میکنند و نباید نسبت به تربیت بی توجه باشیم.

وی تصریح کرد: از مزایای کرونا این بود که خانواده متوجه شدند که تربیت حضوری است و در فضای مجازی نمی‌شود فرزندان را کنترل کرد و باید درس، مدرسه، دین و تخصص فرزندان باید رصد شود تا جنگ نرم فرزندانمان را به بیهودگی نرساند.

فرماندار بویراحمد با اشاره به اهمیت همراهی مردم با دولت گفت: هیچ دولتی بدون مشارکت و همراهی مردم نمیتواند موفق باشد و باید شرایط را درک کنیم که تحریم هستیم؛ تحت فشار هستیم باید از احتکار و فساد جلوگیری بشود.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.