۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۱۰
مدیرکل آموزش وپرورش استان در گفتگوی زنده تلویزیونی با شبکه استانی دنا: مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تمهیدات اندیشیده شده مهر متفاوتی را در سال تحصیلی آتی خواهیم داشت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ حسنعلی عزت خواه در گفتگوی زنده تلویزیونی با شبکه استانی دنا با گرامیداشت استاد شهید مطهری و بزرگداشت مقام معلم گفت: در هفته معلم بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در ۱۳ شهرستان و منطقه جهت بزرگداشت مقام معلم برگزار شد.
وی تجلیل از معلمان نمونه استانی با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی، سخنرانی روسای شهرستانها ومناطق قبل از خطبه‌های نماز جمعه ،پیاده روی، مسابقات کتابخوانی، سرکشی از خانواده‌های شهدا و بازنشستگان و تجدید میثاق با شهداء در نخستین روز هفته معلم را بخشی از این برنامه‌ها دانست.

عزت خواه، از تشکیل اتاق خردورزی با حضور صاحبنظران تعلیم وتربیت در همه شهرستانها ومناطق خبرداد و گفت: در این اتاق خردورزی مسائل مختلف آموزش وپرورش هر شهرستان ومنطقه آسیب شناسی خواهد شد.
وی به مشکلات فضای آموزشی وتجهیزات اشاره کرد وگفت: با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان تمهیدات لازم برای مهر آینده اندیشیده شده تا برای بازگشایی مدارس مهر متفاوتی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.