تولید محتوای مناسب پیرامون طرح مردمی سازی یارانه‌ها در دستور کار فرهنگ و ارشاد
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
در نشست شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور پررنگ رسانه‌های استان در معرفی و تبیین طرح مردمی سازی یارانه ها، گفت: تولید محتوای مناسب پیرامون طرح مردمی سازی یارانه ها در دستور کار فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ از یاسوج، امین درخشان امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان با محوریت مردمی سازی یارانه ها با برشمردن مزیت های اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن، اظهار کرد: تولید محتوای مناسب از فرایند عملیاتی شدن این طرح در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور پررنگ رسانه های استان در معرفی و تبیین طرح مردمی سازی یارانه‌ها گفت: با مجموعه رسانه های فعال استان برنامه هایی را در قالب فیلم کوتاه و موشن گرافی با محوریت معرفی مزایای طرح و انعکاس آن در شبکه‌های اجتماعی به منظور روشنگری هر چه بیشتر مردم آغاز کرده‌ایم.
وی با تاکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها در توسعه اقتصادی، بیان داشت: تاکنون به نقش رسانه ها در توسعه یا چگونگی بهره مندی از رسانه‌ها برای توسعه اقتصادی توجه کافی نشده است.
درخشان افزود: طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اقدام موثر و تصمیمی راهبردی برای تحقق عدالت اجتماعی، حمایت از دهک‌ای پایین جامعه، مبارزه با فساد و رانت و اصلاح ساختار اقتصادی است.
گفتنی است در ادامه این نشست؛ اعضای شورای اطلاع رسانی به منظور تحقق جهاد تبیین و روشنگری هر چه بیشتر پیرامون اقدامات نظام و دولت در راستای امیدواری جامعه به ویژه در شرایط کنونی و به منظور اجرای بهتر طرح مردمی سازی یارانه ها، نقطه نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.