راه کربلا؛ از قدس می‌گذرد
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
به مناسبت بیست و پنجم اردیبهشت ماه، مصادف با 74 اُمین سالروز فاجعه اشغال فلسطین (یوم النکبة)، هسته مقاومت بین الملل بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد، در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، بیانیه ای صادر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوزمتن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الملک یبقی مع الکفر و لایبغی مع الظلم. حکومت با کفر ممکن است بر جا بماند ولی با ظلم نه»

به مناسبت بیست و پنجم اردیبهشت ماه، مصادف با ۷۴ اُمین سالروز فاجعه اشغال فلسطین (یوم النکبة)، هسته مقاومت بین الملل بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد، در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، بیانیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح می باشد:

(۱۴مِی)بیست و پنجم اردیبهشت مصادف با هفتاد و چهارمین سال اشغال سرزمین و آواره سازی ملت فلسطین است. روزی که یک ملت را با کشتار سازمان یافته و ارعاب از خانه و کاشانه خود اخراج کردند تا مردمی بیگانه را از اقصی نقاط دنیا جایگزین آن سازند.
در یوم‌النکبه موجودیتی نامشروع به نام رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا، با اشغال سرزمین فلسطین پای به جهان گشود و با جنگ و جنایت و اشغالگری تداوم خود را تا این لحظه استمرار داد و امروز به عامل اساسی ایجاد تمام بحران‌های منطقه‌ای و تهدیدکننده واقعی صلح و امنیت بین‌المللی تبدیل شده است.

آگاه باشید،سرزمین تاریخی فلسطین، سرزمینی اسلامی است و استمرار اشغال این سرزمین و سلطه صهیونیست ها بر آن هیچ تغییری و تحولی در این حقیقت و واقعیت ایجاد نمی کند و تا روز آزادی فلسطین(یا به بیان دیگر آزادی سرزمین برادران دینی ما) بر اساس آیه نفی سبیل” و لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا” تکلیفی است بر همه مسلمانان تا زمانی که این خواسته قانونی تحقق یابد.

لازم به ذکر است که این دولت در عین خباثت در ۲۳ مارس ۲۰۱۱ میلادی، پارلمان اسرائیل با ۳۷ رای در مقابل ۲۵ رای قانونی را تصویب نمود که بنا به آن هر سازمان غیردولتی مردم نهاد که روز نکبت را برگزار نماید و عزا اعلام کند مشمول کاهش کمک دولتی خواهد شد .
کلام خودسرانه بریدن و دوختن در این زمینه به صراحت بیان شده است.

یهودی سازی قدس مقدس از سوی اشغالگران خبیث این قبله نخست اسلام شدیداً محکوم است و به صهیونیست نسبت به اقدامات شان علیه این مکان قدسی هشدار داده می شود . زیرا جهان اسلام اکنون در آستانه انفجار است تا نفرت دهها سال را برای محو اسرائیل عملیاتی کند.

انتفاضه قدس که به آن انتفاضه جوانان فلسطین نیز گویند،در واقع جهاد فی سبیل الله است ؛((هسته های مقاومت بین الملل بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد)) حمایت همه جانبه از این مجاهدان راه خدا را یک تکلیف شرعی می دانند و تردیدی نیست که نصرت خدا با ناصران مجاهدان است و پیروزی نهایی نزدیک است.

هسته مقاومت بین الملل بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن اعلام همبستگی کامل خود با آرمان مردم فلسطین، بار دیگر مسئولیت مهم جامعه بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد در پایان دادن به اشغال سازمان یافته سرزمین فلسطین و قدس شریف و کمک به مردم این سرزمین در تعیین سرنوشت خود و تشکیل دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس را مورد تاکید قرار می‌دهد وهرگونه ظلم و خون ریزی رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می کند.

والسلام علیکم و رحمة اللّه و برکاته

«هسته مقاومت بین الملل بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد»

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.