اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

رسانه‌ها مهمترین رکن در جهاد تبیین
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۹
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور: رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: رسانه‌ها و جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی مهمترین رکن جهاد تبیین هستند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، عباس محمدیان درارتباط زنده با خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ خرداد ماه سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل، به دغدغه رهبر معظم انقلاب نسبت به فضا سازی جبهه رسانی غرب علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: امروز ما در یک جنگ رسانه‌ای تمام عیار قرار داریم و دغدغه رهبر معظم انقلاب نسبت به این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است.

وی بیان کرد: قدرت تکنولوژی دشمن و شبیخون‌ها و هجمه‌های فرهنگی آنها سبب شده که به دستور رهبر انقلاب باید با جهاد تبیین در برابر این هجمه‌ها ایستادگی کنیم، البته نباید تک‌بعدی حرکت کرده بلکه باید بصورت آفندی عمل کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور رسانه‌ها را مهمترین رکن جهاد تبیین نام برد و ادامه داد: رسانه‌ها، خبرنگاران و فعالان مجازی باید با یک قدرت واحد عمل کرده و در برابر جنگ تحریف دشمن، میدان‌داری کنند.

وی با بیان اینکه در فضای رسانه‌ای امروز، ضرورت دارد رویکردمان را تغییر داده و آفندی عمل کنیم، گفت: آفند ما زمانی تاثیرگذار است که با قدرت علم و دانش روز همراه باشد.

محمدیان ادامه داد: رسانه تراز انقلاب اسلامی تمدن‌ساز همان مکتب امام(ره) بوده که دارای صداقت، صراحت و صلابت بوده و بر اساس منش‌ها و ظرفیت‌ها است.

وی به تفکر و نگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به ظالم و مظلوم اشاره کرد و افزود: وظیفه جبهه رسانه ای انقلاب این است که مزدوران، منافقان و مواجب‌بگیران را شناسایی کرده و رسانه ای کنند و نگذارند کاخ نشین به جای کوخ نشین بنشیند و مکتب امام روح‌الله را تحریف کنند.

وی با اشاره به ۷ اصل از اصول مهم امام(ره) که رهبر انقلاب در بیست و ششمین سالگرد ارتحالش آنها را بیان کردند، گفت: اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، اعتقاد به وعده الهی و بی‌اعتمادی به قدرت‌های مستکبران، اعتقاد به اراده و نیروی مردم، حمایت از محرومین و مخالفت با خوی کاخ نشینی، مخالفت صریح با جبهه قلدران و مستکبران، اعتقاد به استقلال ملی و تکیه بر وحدت ملی از مهمترین بند های اصل ۷ از اصول امام راحل است که باید به دقت به آنها عمل کنیم.

محمدیان با بیان اینکه شکل گیری انقلاب اسلامی با شهداء و ائمه گِره خورده است، بیان کرد: ما رسانه‌ها صاحبان اندیشه و تفکر هستیم و نقش ما بسیار تأثیرگذار است پس نباید به هرقیمتی اجازه دهیم دین اسلام و این انقلاب مردمی تحریف شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.