اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

برگزاری مسابقه “باکریمان” در دهه کرامت
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات به مناسبت دهه کرامت مسابقه‌ای با عنوان " با کریمان " برگزار می‌نمایید.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ به ۸ نفر از کسانی که پاسخ صحیح را ارسال كنند به قید قرعه آب سرداب، تربت و نگین متبرک حرم سید الشهدا(ع) اهدا می‌شود.

و به نیابت از تمامی کسانی که در مسابقه شرکت کردند زیارت حرم سید الشهدا (ع) انجام می‌شود.

لینک شرکت در مسابقه با کریمان :

www.atabat.org/fa/forms/68

********

جهت پاسخ به سوالات می‌توانید متن ذیل را مطالعه فرمایید:

بخشنده، مهربان و زیردست نواز ،این ها همه معانی لغوی کلمه رئوف است. همان جان شیرین خواهر…همان مردی که فرزندش می‌شود معنی جود و کرم ،همان که به اسم غریب ترین اهل بیت است و به رسم نه، افتخار زیارتش نصیب و قسمت ما شده است.

محبت علی بن موسی الرضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها همان نمونه عشق زینبی و حسینی هستند. همان حال جدا نشدنی از ازل الی ابد…

این عشق سوزان به شوق دیدار حضرت رضا خواهر را به سمت ایران کشاند و وفاتش را رقم زد شاید دل خواهر سوخته از فراق برادر آنهم برادری که در سن ۵۵ سالگی از دنیا رفت و شمع وجود ظاهریش خاموش شد.

تداوم دارد این خدمتگزاری و محبت به خاندان موسی بن جعفر، سال‌هاست این عشق پایدار است. از سال ۳۶۵ هجری قمری که عزالدوله دیلمی بازسازی کرد این بنا را، حتی سال‌های قبل از این ،در سال ۳۳۶ احمد دیلمی بازسازی کرد بنای اولیه را ،عشق در بین شیعیان ایرانی موج می زد. این محبت حالا هزار و اندی سال شده است.این یعنی ((تداوم یک هزاره حضور)) عشاق اهل بیت علیهم السلام. حالا ایران و عراق یک پرچم دارد آنهم قرمز با ذکر یا ابوالفضل مدد.

این یعنی برادر دست در دست هم ،خشت بر خشت بگذاریم تا بسازیم حرم را، تا حرمت گیرد این مزار زاده ی زهرا (س) یعنی بسازیم. صحن ‌های صاحب الزمان (عج) و امام باقر (ع) و امام رضا(ع) را در کاظمین تا دل باز شود به نامشان در کنج شهر کاظم آل عبا این حضور هزار و صد ساله یعنی از درب باب النسا تا مرمت کاشی‌های حرم همه عشق است، توفیق می‌خواهد تا شوی طراح سقاخانه و مرمت کنی ایوان های تاریخی باب القریش و باب المراد را، زمان در اینجا جوری می‌گذرد که دنگ و دنگ آن ۲ ساعت فرهاد میرزای قاجار تو را مسافر زمان می‌کند. می چرخی در زمان و می نگری به هنر ایرانی خودت، میبالی به این هنر که هنر را به کار بسته تا خادم اهل بیت شود و چشم نوازد در این آستان ملکوتی الحمدلله من باب این خدمت..

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.