فوتسال و فوتبال بانوان کهگیلویه بویراحمد نیازمند توجه و حمایت مسئولین هیات فوتبال استان
۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
بانوی ملی پوش فوتسال کشور ،حضور در کشور انگلستان و باشگاه آرسنال را رویای زندگی ورزشی خود برشمرد گفت :امیدوارم روزی با کمک مربیان و تلاش بتوانم به این آرزو برسم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، فهیمه ارزانی ملی پوش کهگیلویه وبویراحمدی فوتسال بانوان کشورخواستار حمایت و توجه مسئولین هیات فوتبال استان از فوتبال و فوتسال بانوان شد.

فهیمه ارزانی ،ملی پوش فوتسال بانوان کشور ،متولد هفتم دیماه ۱۳۷۹ شهر یاسوج گفت:ظرفیت و پتانسیل بازیکنان فوتسال و فوتبال بانوان کهگیلویه بویراحمد در کشور بسیار بالاست و حداقل به اندازه یه تیم بازیکن ملی پوش در تیم های باشگاهی فعالیت می کنند.

ارزانی ملی پوش فوتسال بانوان کشور که فوتبال و فوتسال را از ده سالگی و زیر نظر مهناز آشتیانی مربی نام آشنای فوتسال بانوان استان آغاز کرده ،از عضویت در تیم های کارای شیراز ،ستارگان آریا ،شهرداری سیرجان و نامی نو اصفهان خبر و گفت :در حال حاضر عضو تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال بانوان کشور هستم.

این ملی پوش فوتسال بانوان کهگیلویه وبویراحمد به ثمر رساندن ۱۱ گل در رقابتهای جام کافا که در کشور تاجکستان در سال ۱۳۹۸ برگزار شد بعنوان یکی از افتخارات ورزش خود عنوان و از مهناز آشتیانی ،شهناز یاری ،مریم جهان نژاد،میترا چین سری ،نیلوفر اردلان و نوید محمدی بعنوان مربیان تاثیر گذار در این مدت یاد کرد.

این بانوی فوتسالیست کهگیلویه بویراحمدی که عضو باشگاه نامی نو اصفهان در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در رقابتهای سال ۱۳۹۸ بوده از ثبت ۱۱ گل در این رقابتها بعنوان یکی دیگر از موفقیت های ورزشی خود یاد و بیان داشت:تیم نامی نو اصفهان در فصل گذشته با قرار گرفتن در رتبه پنچم لیگ برتر فوتسال بانوان از صعود به مرحله پلی اف این رقابتها باز ماند .

فهیمه ارزانی ،بهترین بازی خود در لیگ برتر فصل گذشته را مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی و شاگردان فاطمه شریف ذکر و اظهار داشت:بعد از سپری شدن دوران مصدومیت در این بازی موفق به هتریک شدم و توانستم نقش مهمی در پیروزی ۸بر ۴ تیم خودم نامی نو داشته باشم.

این ملی پوش فوتسال بانوان کهگیلویه بویراحمد، نقش مربی ،بازیکن ،مسئولین استانی را در موفقیت یک تیم موثر و مهم برشمرد و در خصوص قرار داد فصل خود با تیم نامی نو اصفهان اظهار داشت :هنوز برای فصل بعد و حضور در تیم نامی نو هیچ تصمیمی نگرفته ام.

بانوی ملی پوش فوتسال کشور ،حضور در کشور انگلستان و باشگاه آرسنال را رویای زندگی ورزشی خود برشمردو گفت: امیدوارم روزی با کمک مربیان و تلاش بتوانم به این آرزو برسم.

فهیمه ارزانی که عضویت در تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان کشور را در کارنامه دارد از حضور در ۱۵ بازی تیم ملی در رقابتهای آسیایی جوانان در کشور ویتنام ،توریمنت کشور ایتالیا ،رقابت های کافا ازبکستان و دوستانه کشور تایلند خبر و از حمایت های خانواده در کسب این موفقیت ها تقدیر کرد.

این ملی پوش فوتسال بانوان کشور ،فهیمه زارعی عضو تیم ملی فوتسال و باشگاه ملی حفاری را بعنوان الگوی ورزشی خود ذکر و بیان داشت :بی شک حضور بانوانی همچون شبنم بهشت ،مهدیه محمودی ،زهرا علیزاده ،ندا اقبالی ،فهیمه چم کاری ،مرضیه توفیقی ،مریم ایزدپناه ،مهناز آشتیانی و ……در تیم های باشگاهی فوتبال و فوتسال نشانگر ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران بانوان استان می باشد و اگر کمی توجه و حمایت در این رشته باشد ، می توانیم بعنوان یکی از تیم های مطرح در لیگ برتر فوتسال کشور خود و استان را مطرح کنیم ،و بی شک این مهم نیازمند حمایت مادی و معنوی مسئولین استانی از رشته فوتبال و فوتسال می باشد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.