ثبت نام در مدارس شاهد بر مبنای فرم امتیاز بندی صورت گیرد
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد: جلسه ستاد شاهد استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر اعضاء برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه با گرامیداشت دهه کرامت و تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: همه فعالیتهای مدارس شاهد باید طبق دستورالعمل های ارسالی به شکل دقیق انجام گیرد تا شاهد پویایی و بالندگی بیشتر این مدارس در عرصه تعلیم و تربیت باشیم.
حسنعلی عزت‌خواه با اشاره به آغاز ثبت نام مدارس شاهد گفت: ثبت نام در این مدارس متناسب با فرم امتیاز بندی و به شکل دقیق انجام گیرد تا حقی از کسی ضايع نگردد.

بهرامی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه بر هماهنگی بیشتر میان آموزش وپرورش و بنیاد شهید تاکید کرد وگفت: انتظار می رود با همدلی ،هماهنگی و نظارت اصولی بنیاد شهید و آموزش وپرورش بر مدارس شاهد و اجرای دقیق دستورالعمل‌ها ، ارتقا کیفی آموزش و تربیتی را در این مدارس داشته باشیم.
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: بیش از ۷ هزار دانش آموز در ۲۲ مدرسه شاهد در استان مشغول تحصیل هستند .
علی اکبر دهقان با بیان اینکه ۱۰ مدرسه ابتدایی ،۶ مدرسه متوسطه اول و ۶ مدرسه متوسطه دوم در سطح استان وجود دارد گفت: کار ثبت نام این مدارس طبق برنامه زمانبندی آغاز شده و پذیرش در این مدارس بر اساس فرم امتیازبندی و مستندات خواهد بود.
وی، برگزاری جلسه توجیهی برای مدیران مدارس شاهد و تبلیغات محیطی و رسانه ای در رسانه های مختلف خبری برای ثبت نام دانش آموزان ونظارت دقیق برستاد های ثبت نام را از مهمترین مصوبات جلسه ستاد شاهد استان عنوان کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.