بسته بومی دفاع مقدس به کتب درسی دانش آموزان اضافه شود
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، خواهان افزودن بسته آموزشی بومی دفاع مقدس به کتاب درسی دانش‌آموزان در استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، سرهنگ «امیرعباس آسمند» امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش این استان، اظهار داشت: بیشترین شهدای استان در دوران دفاع مقدس، از قشر فرهنگی و دانش‌آموز بودند که همین موضوع ضرورت تعامل اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با آموزش و پرورش را دوچندان کرده است.

وی مشارکت در برگزاری همایش‌های استانی در طول سال، برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، حمایت از ورود آموزه‌های دفاع مقدس به کتب درسی دانش‌آموزان، ایجاد یادمان‌های شهدای دانش‌آموزی در مدارس و بزرگداشت مقام شهدای معلم و دانش‌آموز را از مهم‌ترین زمینه‌های همکاری این دو اداره‌کل عنوان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازنگری کتاب‌های درسی و تهیه بسته پشتیبان بومی دفاع مقدس در سال‌های گذشته، گفت: متأسفانه از این بسته پشتیبان در کتاب‌های درسی استان استفاده نشد که لازم است این موضوع توسط مدیریت جدید آموزش و پرورش پیگیری شود.

آسمند با اشاره به اهمیت برگزاری دوره آموزشی درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس برای کارکنان دولت در استان، ابراز کرد: لازم است این دوره آموزشی برای کارکنان آموزش و پرورش نیز پیش‌بینی و اجرا شود.

وی بر همکاری بیش از پیش آموزش و پرورش با ستاد راهیان نور تأکید و اضافه کرد: می‌توان با هم افزایی دو اداره‌کل، مسابقات مختلف فرهنگی از جمله مسابقات کتابخوانی از کتاب‌های تولیدی دفاع مقدس استان برگزار کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت جمع‌آوری اسناد و مدارک مربوط به نقش اداره‌کل آموزش و پرورش استان در دوران دفاع مقدس، متذکر شد: گردآوری این اسناد به منظور نگارش نقش این اداره‌کل در دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از مداخل دانشنامه استانی دفاع مقدس ضروری است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.