معرفی ۱۶ مدیر جلوگیری از ۵۳۵ استخدام غیرقانونی در کهگیلویه و بویراحمد
۰۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد از معرفی16 مدیر متخلف به دستگاه قضا خبر داد و گفت: 8 مدیر هم رسانه‌ای شد و پرونده بقیه متهمان در حال سیر مراحل قانونی است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ
به گزارش پیوارنیوز؛ محمد مهدی صالحی رئیس سازمان بازرسی استان با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، با محکوم کردن توهین به امام جمعه قلعه رئیسی ایشان را فردی انقلابی و دلسوز مردم دانست و عنوان کرد: سازمان بازرسی وظیفه نظارت دارد که طبق وظیفه خود در زمینه واگذاری بیش از ۲ هزار پرونده زمین خواری تشکیل که به دلایلی گم شده بودند و سازمان بازرسی با ورود به این موضوع موفق شدیم بیش از دو هزار پرونده را مجدد در جریان قرار دادیم و به دستگاه قضایی معرفی کردیم و در ۹ماه گذشته ۲۵هکتار از اراضی زراعی که به صورت غیر قانونی به تاراج رفته بود با پیگیری صورت گرفته محکوم شدند.

رئیس سازمان بازرسی استان به پروژه های نیمه تمام در استان اشاره کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته سازمان بازرسی در کوچک ترین مناقصه استان شرکت می‌کند و اگر اطلاعاتی به دست آوردیم که مدیری اطلاع ندهد و مناقصه برگزار کند برخورد خواهیم کرد و پروژه های نیمه تمام از جاهای شروع می شود که پیمانکار غیر مرتبط در پروژه‌های می آورند و توانایی کار ندارند و و با اقدامات صورت گرفته بیش از ۷۰۰میلیارد تومان مناقصات را تجدید کردیم و پول به بیت المال برگشت خورد.

وی در خصوص سرمایه گذاری در بخش خصوصی گفت: بسیاری از بانک‌ها تسهیلاتی را که ارائه می‌دهند تسهیلات را در جای خود ارائه نمی‌دهند و ۷۳۰میلیارد ریال انحراف تسهیلات داشتیم که این مبلغ مجدد به تسهیلات کشور برای افراد نیازمند پرداخت شد.

صالحی از مردم خواست تا ارتباط بیشتری با سازمان بازرسی داشته باشند و ادامه داد: از مدیران استانی و منطقه‌ای درخواست می‌کنم که رعایت تکریم ارباب رجوع و در برابر قانون باید نهایت دقت کار کنند و در همین جهت ۱۶ مدیر را به دستگاه قضا معرفی کردیم که ۸ مدیر هم رسانه‌ای شد و پرونده بقیه در حال سیر مراحل قانونی است و این مدیران فکر هم نمی‌کردند روزی این مشکلات گریبان گیر آنها باشد و امیدواریم مدیران قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس سازمان بازرسی استان در خصوص استخدام های غیرقانونی در استان هم گفت: به جهت ضایع نشدن حق دیگران در استخدام‌ها از ۵۳۵ استخدام غیر قانونی در دستگاه های اجرایی استان جلوگیری شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.