رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی/ برخورد قاطع با رانندگان متخلف و حادثه ساز در شهرستان بهمئی/ با توجه به شیوع بیماری کرونا از سفرهای غیر ضروری در تابستان پرهیزنمایید
۰۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی از برخورد قاطع با رانندگان متخلف و حادثه ساز خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، سروان سید علی نقی فخرایی منش اظهار داشت: پلیس راهور شهرستان بهمئی درجهت تسهیل ترددها، انضباط بخشی به ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی به صورت شبانه روزی در نقاط حساس وپرتردد و حادثه خبر گشت زنی داشته و دارد.

وی افزود: با معدود رانندگانی که با رفتارهای پرخطر سلب آسایش و تهدیدی برای سلامت سایرین تلقی میگردند برخوردقاطع و جدی نموده وتوصیه میکنیم با توجه به شیوع بیماری کرونا از سفرهای غیر ضروری در تابستان پرهیزنمایند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی تصریح کرد: باعنایت به تعطیلی مدارس ودانشگاههاواوج گیری سفرهای تابستانی و افزایش سفرها درجاده های برون ودرون شهری پلیس راهور شهرستان بهمئی ازحداکثر ظرفیتها استفاده نموده وبا رانندگانی که تخلفات حادثه ساز وسرعت غیر مجاز دارند به شدت برخورد می شود.

سروان فخرایی منش در پایان گفت: به همشهریان و رانندگان محترم توصیه میشود از سفرهای غیرضروری پرهیز نموده ودر صورت لزوم با سرعت مطمئنه حرکت نمایند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.