حضور تیم ملی کاراته پلیس در استان کهگیلویه و بویراحمد
۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
در عصر روز پنجم تیر ماه تیم ملی کاراته پلیس وارد پایتخت طبیعت ایران شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛مرحله هفتم اردوی تیم ملی کاراته پلیس ایران از یکشنبه ۵تیرماه به میزبانی هیئت کاراته استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز و تا روز جمعه مورخ ۱۰ تیرماه ادامه خواهد داشت.

در مسابقات مرحله دوم انتخابی که در صبح روز دوشنبه ۶تیرماه با حضور داوران رسمی فدراسیون کاراته برگزارشد رضا راستین ، محسن پاپی ، سامان صفربیرانوند ، ایمان ضیاالدینی ، احمدرضا عباس زاده و محمد رضا یزدانی به عنوان نفرات برتر مجوز حضور در ادامه اردوها را یافتند.

طبق اعلام مصطفی کلهر سرپرست تیم ملی کاراته پلیس ایران ، این تیم در پایان تیر ماه به نوزدهمین دوره المپیک پلیس و آتش نشان های جهان در روتردام هلند اعزام می شود.

میزبانی این اردو با تلاشها و همکاری مساعدت عین الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و رحیم محمودزاده رئیس هیئت کاراته استان به میزبانی شهر یاسوج برگزارشد.

این تیم اردوی یک هفته ای خود را به میزبانی هیئت کاراته استان کهگیلویه و بویراحمد جهت آمادگی و حضور در مسابقات جهانی هلند در شهر یاسوج برگزار نمود.

نماینده استانمان سید رضا راستین در این اردو حضور دارد.

رحیم محمود زاده رئیس هیئت کاراته استان با فراهم نمودن تمامی امکانات رفاهی و ورزشی برای این تیم ، آرزوی موفقیت در عرصه جهانی نمود و از زحمات و تلاش های این تیم به مربیگری استاد ابوالقاسم پایدار تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.