اطلاعیه ها

اولین «گفتاورد ملی نخبگان» در پهنه خلیج فارس برگزار می‌شود طرح شمیم خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد برگزاری همایش بزرگداشت مقام امامزادگان و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا

مسابقه فرهنگی “غدیرشناسی” در باشت برگزار شد
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
سرپرست ارشاد باشت: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: مسابقه فرهنگی ویژه عید سعید غدیر در این شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ پرویز مددی با اشاره به در پیش بودن عید سعید غدیر، اظهار داشت: عید غدیر عید بزرگ مسلمانان بوده و گرامیداشت این عید از وظایف همه مسلمانان است.

وی با تاکید بر اینکه آشنایی هر چه بیشتر مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان با واقعه غدیر بسیار امر مهمی است، افزود: واقعه غدیر باید در جامعه تبیین شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت از برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه عید سعید غدیر در این شهرستان خبر داد و گفت: مسابقه پیامکی با موضوع غدیرشناسی ویژه فضای مجازی در باشت برگزار شد.

مددی با اشاره به اینکه این مسابقه فرهنگی با همکاری ادارات و نهادهای مختلف برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این مسابقه به ۱۰ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد که اهدای جوایز برعهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت بود.

وی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت به مناسبت عید سعید غدیر برنامه‌های فرهنگی مختلفی در مساجد و حسینیه‌های این شهرستان در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.