اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

پیام تبریک مسئول عقیدتی سیاسی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته تاّمین اجتماعی
۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
حجت الاسلام کمال جهانبخشی مسئول عقیدتی سیاسی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته تامین اجتماعی پیام تبریکی صادر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ متن این پیام به شرح زیر است:

سازمان تامین اجتماعی با هدف تأمین امنیت اجتماعی جامعه ایران اسلامی و دلگرم ساختن جامعه به آینده‌ای روشن تشکیل گردیده است و بی شک با کوشش وافر این مجموعه پرتلاش شاهد رشد و اعتلای قابلیت‌های کشور عزیزمان در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و برنامه های متعالی سازمان تأمین اجتماعی خواهیم بود.
از عمده­ ترین وظایف دولت مردان و حاکمان جامعه اسلامی تأمین امّت و فراهم ساختن رفاه ملّی است که سازمان تأمین اجتماعی در ایران اسلامی در این راستا تاثیر گذار خواهد بود.
ضمن عرض تبریک و گرامی داشت هفته تأمین اجتماعی بهانه ای است برای ارج نهادن به خدمات کارکنان خدوم این سازمان که دایره خدماتشان شامل جامعه بازنشستگان، خانواده‌های بی‌سرپرست، بیکاران، ازکارافتادگان و بیماران را می‌شود.
سازمان تامین اجتماعی، بیمه‌گر اجتماعی، عمومی و غیردولتی که وظیفهٔ پوشش اجباری بیمهٔ کارگران، حقوق‌بگیران و پوشش اختیاری صاحبان حرف و مشاغل آزاد را برعهده دارد، یکی از سازمان‌های فعال در زمینه تحقق عدالت است.
بزرگان جامعه اسلامی و عالمان مسلمان با توصیه به رعایت حقوق اجتماعی امّت سعی کرده­ اند دست در دست حاکمان گذاشته و در راه پیشرفت جامعه اسلامی مؤثر واقع شوند.
از مهمترین وظایف این سازمان عمل کردن به سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در اولین روزهای سال ۱۴۰۱ که بچراغ هدایتی هست برای جامعیت دادن و انسجام‌بخشی به تلاش‌های نظام که به‌ عنوان یک سند بالادستی، جدی در این عرصه است.
تامین اجتماعی در راستای ایجاد رفاه عمومی، بر طرف ساختن فقر و محرومیت، حمایت از اقشار و گروههای هدف خدمات اجتماعی از جمله بی‌سرپرستان، از کارافتادگان، معلولان و سالمندان و آنچه از اهداف رفاه و تأمین اجتماعی که اقتضاء می‌کند نظامی کارآمد، توانمندساز، عدالت‌بنیان، کرامت‌بخش و جامع برای تأمین اجتماعی همگان که برگرفته از الگوهای اسلامی ایرانی و مبتنی بر نظام اداری کارآمد، حذف تشکیلات غیر ضرور و رفع تبعیض‌های ناروا و بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی باشد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.