با همکاری بنیاد علوی؛ ۱۸ مددجوی لنده ای صاحب‌ خانه شدند
۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
رئیس کمیته امداد لنده گفت: با همکاری بنیاد علوی ۱۸ واحد مسکن مددجویی از ابتدای سال گذشته تاکنون احداث و به مددجویان این اداره تحویل داده شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، امیرمحمود بصیری، رئیس کمیته امداد لنده بابیان اینکه یکی از نیازهای اساسی خانواده‌های تحت حمایت امداد ، داشتن سرپناه مقاوم و مطمئن است، گفت: بر این اساس این نهاد همواره در کنار سایر خدمات حمایتی بر اساس اولویت توجه ویژه‌ای نسبت به رفع مشکلات مسکن مددجویان دارد.
وی به همکاری مؤسسات خیریه در زمینه ارائه خدمت به مددجویان به‌خصوص در زمینه خدمات عمرانی اشاره و بیان کرد: در این خصوص با همکاری بنیاد علوی ۵۳۰ میلیون تومان برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان لنده ای از ابتدای سال گذشته تاکنون اختصاص یافت.
بصیری فرد تصریح کرد: درمجموع ۱۸ واحد مسکن مددجویی بااعتبار ۳۶۰میلیون تومان با همکاری بنیاد علوی احداث و در اختیار مددجویان این نهاد قرار گرفت.
وی کمک به تعمیرات مسکن مددجویی را از دیگر همکاری‌های بنیاد علوی با این کمیته امداد لنده عنوان و بیان کرد: در این زمینه نیز ۱۸۰ میلیون تومان برای تعمیرات مسکن مددجویان هزینه شده است.
رئیس کمیته امداد لنده از خیران و نیکوکاران خواست تا کمیته امداد در زمینه یاری‌رساندن به نیازمندان به‌خصوص در این ایام که شیوع بیماری کرونا بر قشر نیازمند فشار بیشتری وارد می‌کند، یاری کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.