ولایت‌مداری مهمترین شاخصه انقلابی‌گری/ پارتی‌بازی و رشوه‌خواری در قاموس فرد انقلابی جایگاهی ندارد
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در قاموس فرد انقلابی یکسری موارد مانند رشوه‌خواری و پارتی‌بازی جایگاهی ندارد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ ستار هدایتخواه در جشن روز عید غدیرکه امروز ۲۶تیرماه درسالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزارشددر خصوص جریان انقلابی گفت: در قرآن از جریان انقلابی به‌نام حزب‌الله یاد شده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به معیار و مصادیق فرد انقلابی اشاره و عنوان کرد: فرد انقلابی جهاد با نفس، شیطان و طاغوت را سرلوحه کار قرار داده و با این سه مورد مبارزه می‌کند.

وی با بیان اینکه درون هر انسانی فرعون و موسی وجود دارد، افزود: فرعون هر فرد نفس اماره و موسی عقل او است.

هدایت‌خواه با بیان اینکه کسی که گوش به فرمان شیطان است، نمی‌تواند انقلابی باشد، گفت: ویژگی دیگری که یک فرد انقلابی دارد اینکه با طاغوت بیرون که همان استکبار است مبارزه کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه کسی که این سه ویژگی را دارد به ولایت ولی‌الله تن می‌دهد، گفت: فرد انقلابی اهل جهاد اکبر، جهاد اصغر و جهاد کبیر است.

وی با بیان اینکه حزب‌الله کسی است که در دوستی و دشمنی معیار قرار می‌دهد، گفت: مهمترین شاخصه انقلابی بودن ولایت‌مداری است.

هدایت‌خواه بیان کرد: در قاموس ولایت‌مداری و انقلابی‌گری پارتی‌بازی، رشوه‌خواری و یکسری موارد جایگاهی ندارد و فرد انقلابی آنچه خدا و ولی‌ خدا می‌پسندند انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه کسی نمی‌تواند ادعای انقلابی‌گری کند اما بگوید کاری با صهیونیسم و آمریکا ندارم، گفت: فرد انقلابی نمی‌تواند نسبت به مسائل فلسطین، لبنان، یمن و جهان اسلام بی‌تفاوت باشد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در یک جمله انقلابی‌گری کسی است که به فکر مظلومان است و کینه ظالمان را در دل دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی ولایت‌مدار شد به معنای واقعی مومن و حزب الهی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.