۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹

به گزارش پیوارنیوز از یاسوج، شریف اسلامی با بیان اینکه برترین‌های سومین دوره جایزه ملی فیلم ایثار دوشنبه شب در تالار ایوان شمس تهران معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند،گفت: فیلم کوتاه “یک دست صدا دارد”  به کارگردانی سعید کریمی فیلم ساز هم استانی به مدت 3 دقیقه در سال 97 در واحد هنر‌های تصویری حوزه […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز از یاسوج، شریف اسلامی با بیان اینکه برترین‌های سومین دوره جایزه ملی فیلم ایثار دوشنبه شب در تالار ایوان شمس تهران معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند،گفت: فیلم کوتاه “یک دست صدا دارد”  به کارگردانی سعید کریمی فیلم ساز هم استانی به مدت 3 دقیقه در سال 97 در واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری تولید شده و تاکنون در جشنواره‌های مختلف موفق به کسب رتبه شده است.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: موضوع این فیلم که در مزرعه ذرتی حدفاصل  شهرهای دهدشت و گچساران فیلمبرداری شده است نیز درباره زنی است که یک دست دارد و دودختر دوقلوی او هر روز دست‌های  مصنوعی مادر را به مترسک مزرعه که دست ندارد وصل می‌کنند.

اسلامی افزود: نویسنده و کارگردان این فیلم کوتاه سعید کریمی است و دستیار کارگردان جلال مهدوی ، بازیگران  فاطمه قیصری، ماهور و ماهک شاکری ،تصویر بردار داود کرم پور، صدابردار پژمان امیرنژاد، منشی صحنه الهام یزدان شناس، عکاس فاطمه اعتباری، طراح صحنه و لباس فاطمه قیصری ، مدیر تولید داود کرم پور، تدوین و صدا گذاری سعید کریمی  و اصلاح رنگ استودیو هنر ماندگار هستند.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان سومین جشنواره ملی فیلم ایثار در خرداد ماه منتشر شده بود و شرکت کنندگان جشنواره تا پایان شهریور فرصت داشتند که آثار خود را در قالب فیلمنامه و فیلم ۱۲۰ ثانیه‌ای و با موضوع ایثار اجتماعی به دبیرخانه این جشنواره ملی ارسال کنند. این جشنواره با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، انجمن سینمای جوان ایران، شبکه یک سیما، شبکه مستند، آی فیلم و معاونت فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد.

این مسوول عنوان کرد: در این دوره در مجموع ۲۸۴ اثر در بخش فیلم و ۴۹۰ اثر در بخش فیلمنامه به دبیرخانه این جشنواره رسیده بود که ۱۰۵ اثر در بخش فیلم و ۱۱۱ اثر در بخش فیلمنامه انتخاب شده و در مرحله نهایی ۸ فیلم و ۴ فیلمنامه برگزیده شدند.

انتهای خبر/ط-الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.